V novém rozhovoru pro IGN režisér Hideaki Itsuno odhalil podrobnosti o různých metodách rychlého cestování, které budou dostupné v Dragon’s Dogma 2. Stejně jako jeho předchůdce, Dragon’s Dogma 2 nabídne omezené formy rychlého cestování, přičemž se od hráčů očekává, že budou sami podnikat více výletů po otevřeném světě hry.

Itsuno mluví o rozhodnutí vyhnout se přidávání příliš mnoha možností rychlého cestování do hry a uvádí, že jediný důvod, proč si lidé mohou myslet, že cestování je nudné, je to, že „vaše hra je nudná“. Dragon’s Dogma 2 doufá, že se tomu vyhne tím, že přidá další zajímavá setkání, se kterými se hráči mohou setkat na cestě po celém světě.

Jen to zkus.“ Je cestování nudné? To není pravda. Je to jen problém, protože vaše hra je nudná. Jediné, co musíte udělat, je udělat z cestování zábavu,“ řekl Itsuno. „Proto umístíte věci na správná místa, aby je mohli hráči objevit, nebo vymyslíte metody nepřátelského vzhledu, které pokaždé vytvářejí jiné zážitky, nebo nutíte hráče do slepých situací, kdy nevědí, zda je to bezpečné nebo ne deset metrů před vámi.

Dali jsme si hodně práce navrhnout hru, kde můžete na někoho narazit a něco se stane, takže i když je v pořádku, když má rychlé cestování, rozhodli jsme se navrhnout takovou mapu, kde se budou hráči rozhodovat jak cestovat, aby si cestu užili.“

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Pro kontext, původní Dragon’s Dogma nabízelo rychlé cestování pomocí předmětů zvaných Ferrystones a Port Crystals, které si hráči mohli položit na konkrétní místo a poté k nim rychle cestovat později. Tento omezenější způsob rychlého cestování bude k dispozici také v Dragon’s Dogma 2 spolu s přidáním volských povozů, které mohou hráče převážet přes specifické cesty.

Tento nový způsob rychlého cestování však bude mít svá vlastní potenciální nebezpečí. Itsuno říká, že jejich výlet na Oxcart má šanci být přerušen díky různým událostem, které se odehrávají v otevřeném světě. Příklady, které poskytl Itsuno, sahaly od skřetů, kteří jednoduše blokovali cestu Oxcartu, až po Griffina, který napadl a zničil vůz jediným útokem.

Při jízdě na jednom můžete najít cestu zatarasenou gobliny a nemáte jinou možnost, než vystoupit a připojit se k bitvě.“ Jak to uděláte, Griffin se může vrhnout dovnitř a zničit celý vozík jednou ranou, což vás přinutí jít zbytek cesty a proklínat jeho jméno,“ vysvětluje Itsuno. „Ale nic z toho jsme předem nenastavili. Místo toho mají Griffinové přirozeně sklony k útokům na krávy, které objeví, když se pohybují, a všechny tyto kousky náhodou spolupracují, aby přirozeně vytvořily situaci. Takže ano, jízda volským povozem v tomto světě může být levná, ale v důsledku této lacinosti může přijít na hodně. Myslím, že takový svět se nám podařilo vytvořit.

Přečti si  Vývojáři Kerbal Space Program 2, společnost Intercept Games, byli údajně uzavřeni

V herních diskusních kruzích je téma rychlého cestování sporné. Zatímco mnozí milují skutečnost, že jim hry umožňují rychle naskakovat a vystupovat z akce podle jejich vlastního pohodlí, jiní kritizují myšlenku možnosti do značné míry ignorovat otevřený svět ve prospěch toho, co je často popisováno jako „jediné zajímavé části“. Sám Itsuno uvádí, že se mu ve hrách líbí možnost rychlého cestování, a zároveň dodává, že zachování smyslu pro měřítko a vzdálenost je pro Dragon’s Dogma 2 důležité.

„Myslím, že jsme chtěli, aby zkrácení dlouhé vzdálenosti něco stálo,“ dodává hlavní vývojář Kenta Kinoshita. „Svým způsobem to také silně zrcadlí skutečný svět. V reálném životě existuje mnoho pravidel, která jsou potřebná k tomu, aby byl systém možný, a ignorování těchto pravidel způsobuje, že se věci zdají méně realistické nebo méně cenné.

Dragon’s Dogma 2 je naplánováno na vydání na PC, PS5 a Xbox Series X/S 22. března. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno