V herním průmyslu jsme za ta léta viděli spoustu comebackových příběhů, kdy hry, které byly z nějakého důvodu uvedeny v hrozných stavech a byly po vydání široce kritizovány, se výrazně zlepšily a v následujících letech zaznamenaly docela velký úspěch.

Fallout 76 je rozhodně hra, která se k tomuto seznamu přidala pár let po katastrofálním uvedení na trh v roce 2018, i když se pro ni věci mohly vyvíjet jinak.

Nedávný únik neredigovaných soudních dokumentů z případu Microsoftu proti FTC během minulého týdne odhalil spoustu dříve neznámých detailů a něco dalšího, co se objevilo, je skutečnost, že v roce 2021 šéf Xboxu Phil Spencer zvažoval možnost zrušit Fallout 76.

V uniklém interním e-mailu z roku 2021 je vidět, jak Spencer vede diskusi o možném uvolnění Fallout 76 pro PlayStation Now, což naznačuje, že je tomu otevřený navzdory konkurenci ze strany služby pro Game Pass, protože Fallout 76 je místo, kde potřebuje přilákat více hráčů. Spencer také napsal, že pokud by Fallout 76 nebyl schopen získat 10 milionů aktivních uživatelů měsíčně napříč všemi platformami, bylo by pravděpodobně nejlepší hru odložit a „posunout se od ní směrem dál“.

Přečti si  Senua's Saga: Hellblade 2 se ukázalo na novém nádherném snímku obrazovky

„Podle mého názoru je F76 na tomto zajímavém místě,“ napsal Spencer. „Samozřejmě to začalo drsně.“ Tým se soustředí na zlepšování a hledání většího publika. Mám pocit, že buď potřebujeme vidět, jak se tato věc dostává na 10 milionů MAU na všech platformách, nebo se od ní rozhodnout přejít jinam, a pokud věříte, že PSNow může podpořit její získání na relevanci, pak vám fandím.“

Fallout 76 očividně od svého spuštění nadále dostává konzistentní proud nového obsahu, a přestože není známo, zda přitahuje množství aktivních uživatelů za měsíc, v jaké Spencer před pár lety doufal, rozhodně má zdravou hráčskou základnu.

Začátkem tohoto roku Bethesda odhalila, že hra od svého vydání přilákala více než 15 milionů hráčů.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno