Nedávný rozhovor s IGN potvrzuje, že příští projekt Bluepointu bude originální obsah, a ne remaster nebo remake.

Společnost Sony nedávno oznámila, že Bluepoint Games, vývojáři neuvěřitelných remaků Shadow of the Colossus a nejnověji Demon’s Souls, budou nyní součástí seznamu PlayStation Studios. V nedávném rozhovoru pro IGN hovořili vedoucí PlayStation Studios Hermen Hulst a prezident Bluepoint Marco Thrush také o dalším projektu studia, který, což je zajímavé, bude originální nová IP.

Vzhledem k zálibě Bluepointu v tvorbě předělávek fanoušci samozřejmě předpokládali, že se studio bude v novém projektu opět zaměřovat na to, co umí nejlépe, přičemž se spekulovalo o předělávkách Metal Gear Solid. Jak se ukazuje, Bluepoint již potvrdil, že jeho dalším projektem bude originální obsah.

U našeho dalšího projektu, právě pracujeme na původním obsahu.“ Nemůžeme mluvit o tom, co to je, ale je to pro nás další krok v evoluci, “řekl Thursh.

Přečti si  XDefiant se spouští 21. května

Náš tým je velmi zkušený, průměrná zkušenost většiny lidí je asi 15 let a všichni pocházejí z původního vývoje.“ Není to tak, že bychom byli banda vývojářů, kteří byli vyškoleni na vytváření remasterů a předělávek. Máme v srdci to originální myšlení pro vývoj her, a to je to, na co jsme nyní připraveni, konečně připraveni s podporou Sony postoupit a ukázat, co umíme, a ukázat, co umí PlayStation.

Akvizice společnosti Bluepoint společností Sony není překvapivá, vzhledem k množství spekulací na toto téma, ale její doba je určitě pozoruhodná.

Herman Hulst vysvětluje, proč PlayStation získal právě Bluepoint.

Hulst říká, že Bluepoint má se Sony dlouholetý pracovní vztah a díky akvizici mohou obě strany dělat to, co umí nejlépe. Bluepoint se bude moci svobodně soustředit na vytváření skvělých zážitků, zatímco PlayStation bude moci nabídnout studiu všechny potřebné zdroje k dokončení práce.

Přečti si  Další válka o Arrakis

Bluepoint je nyní na místě, kde si lze jen stěží představit entitu, která by znala PlayStation lépe než oni, protože na svých příslušných ikonických franšízách pracovali s tolika různými týmy, a měli jedinečnou možnost sledovat všechny tyto vývojáře.“ Společně zajistíme, že se Bluepoint bude moci soustředit na své hry a vytvářet úžasné světy, postavy a využívat všech zdrojů, které máme k dispozici,“ řekl Hulst.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno