Nedávný rozhovor s IGN potvrzuje, že příští projekt Bluepointu bude originální obsah, a ne remaster nebo remake.

Společnost Sony nedávno oznámila, že Bluepoint Games, vývojáři neuvěřitelných remaků Shadow of the Colossus a nejnověji Demon’s Souls, budou nyní součástí seznamu PlayStation Studios. V nedávném rozhovoru pro IGN hovořili vedoucí PlayStation Studios Hermen Hulst a prezident Bluepoint Marco Thrush také o dalším projektu studia, který, což je zajímavé, bude originální nová IP.

Vzhledem k zálibě Bluepointu v tvorbě předělávek fanoušci samozřejmě předpokládali, že se studio bude v novém projektu opět zaměřovat na to, co umí nejlépe, přičemž se spekulovalo o předělávkách Metal Gear Solid. Jak se ukazuje, Bluepoint již potvrdil, že jeho dalším projektem bude originální obsah.

U našeho dalšího projektu, právě pracujeme na původním obsahu.“ Nemůžeme mluvit o tom, co to je, ale je to pro nás další krok v evoluci, “řekl Thursh.

Přečti si  Seriálový Zaklínač dostane i pátou a zároveň poslední sérii

Náš tým je velmi zkušený, průměrná zkušenost většiny lidí je asi 15 let a všichni pocházejí z původního vývoje.“ Není to tak, že bychom byli banda vývojářů, kteří byli vyškoleni na vytváření remasterů a předělávek. Máme v srdci to originální myšlení pro vývoj her, a to je to, na co jsme nyní připraveni, konečně připraveni s podporou Sony postoupit a ukázat, co umíme, a ukázat, co umí PlayStation.

Akvizice společnosti Bluepoint společností Sony není překvapivá, vzhledem k množství spekulací na toto téma, ale její doba je určitě pozoruhodná.

Herman Hulst vysvětluje, proč PlayStation získal právě Bluepoint.

Hulst říká, že Bluepoint má se Sony dlouholetý pracovní vztah a díky akvizici mohou obě strany dělat to, co umí nejlépe. Bluepoint se bude moci svobodně soustředit na vytváření skvělých zážitků, zatímco PlayStation bude moci nabídnout studiu všechny potřebné zdroje k dokončení práce.

Přečti si  DESKOVKA: Milovnici draků dostávají na stůl Na křídlech draků

Bluepoint je nyní na místě, kde si lze jen stěží představit entitu, která by znala PlayStation lépe než oni, protože na svých příslušných ikonických franšízách pracovali s tolika různými týmy, a měli jedinečnou možnost sledovat všechny tyto vývojáře.“ Společně zajistíme, že se Bluepoint bude moci soustředit na své hry a vytvářet úžasné světy, postavy a využívat všech zdrojů, které máme k dispozici,“ řekl Hulst.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno