Patch 1.09 pro Horizzon Forbidden West je již několik dní venku a řeší problémy týkající se hlavních úkolů, jako jsou stroje, NPC a další problémy.

Co se týče vedlejších úkolů, oprava řešila problémy, jako je, že NPC nejsou tam, kde mají být, některé chybějící výzvy, další problémy se zasekáváním a dokonce i chybu narušující postup.

Co však poznámky o patchi nezmínily, bylo to, že vývojáři zavedli velmi pohodlnou funkci kvality života prostým odstraněním lootovací animace.

Při běhání po Forbidden West jste si mohli všimnout, že Aloy vždy pomalu přikleká a sahá po všem, k čemu ji vyzvete. Animace  se po krátké době okouká a začne být spíše obtěžující, než zábavnou.

Přečti si  World of Tanks Blitz oslavuje "Turtle Power" spoluprací s Teenage Mutant Ninja Turtles

Jak zdůraznil PushSquare, ačkoli to není uvedeno v poznámkách k patchi, při pohledu na Obecné možnosti ve hře se nově zobrazil přepínač pro animaci lootování.  Přepnutím na Vypnuto vám umožní sbírat předměty na cestách, bez jakékoli animace. Vzhledem k tomu, jak líně aktuální animace vypadá, je lepší této možnosti využít. 

Patch také dále řešil problém s vizuálem hry, který trápil řadu hráčů při prvním spuštění hry. V té době si hráči nebyli jisti, co problém způsobuje, ale zdálo se, že přepínání antialiasingu pomohlo. Nejvýraznější problém byl v oblastech s velkým množstvím stromů.

Existují však některé problémy, které vývojáři stále zkoumají. Například Atekka v misi Blood Choke z nějakého důvodu balistu nevystřelí. Trofej „Upgraded Every Pouch Type“ se navíc někdy neodemkne, přestože dokončíte všechny parametry mise, a některé ikony na mapě nezmizí ani poté, co byl předmět sebrán nebo byla dokončena aktivita.

Přečti si  XDefiant se spouští 21. května

Horizon Forbidden West je nyní k dispozici pro PS4 a PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno