Patch 1.09 pro Horizzon Forbidden West je již několik dní venku a řeší problémy týkající se hlavních úkolů, jako jsou stroje, NPC a další problémy.

Co se týče vedlejších úkolů, oprava řešila problémy, jako je, že NPC nejsou tam, kde mají být, některé chybějící výzvy, další problémy se zasekáváním a dokonce i chybu narušující postup.

Co však poznámky o patchi nezmínily, bylo to, že vývojáři zavedli velmi pohodlnou funkci kvality života prostým odstraněním lootovací animace.

Při běhání po Forbidden West jste si mohli všimnout, že Aloy vždy pomalu přikleká a sahá po všem, k čemu ji vyzvete. Animace  se po krátké době okouká a začne být spíše obtěžující, než zábavnou.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Jak zdůraznil PushSquare, ačkoli to není uvedeno v poznámkách k patchi, při pohledu na Obecné možnosti ve hře se nově zobrazil přepínač pro animaci lootování.  Přepnutím na Vypnuto vám umožní sbírat předměty na cestách, bez jakékoli animace. Vzhledem k tomu, jak líně aktuální animace vypadá, je lepší této možnosti využít. 

Patch také dále řešil problém s vizuálem hry, který trápil řadu hráčů při prvním spuštění hry. V té době si hráči nebyli jisti, co problém způsobuje, ale zdálo se, že přepínání antialiasingu pomohlo. Nejvýraznější problém byl v oblastech s velkým množstvím stromů.

Existují však některé problémy, které vývojáři stále zkoumají. Například Atekka v misi Blood Choke z nějakého důvodu balistu nevystřelí. Trofej „Upgraded Every Pouch Type“ se navíc někdy neodemkne, přestože dokončíte všechny parametry mise, a některé ikony na mapě nezmizí ani poté, co byl předmět sebrán nebo byla dokončena aktivita.

Přečti si  Splinter Cell Remake by mohl obsahovat technologii, která umožní nepřátelům detekovat hráče pomocí Ray-Traced Reflections

Horizon Forbidden West je nyní k dispozici pro PS4 a PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno