Šéf Activisionu  Eric Hirshberg se vyjádřil k nově nastupující éře Crashe Bandicoota, nevydařenému Call of Duty Infinite warfare, ale i k tomu o čem je poučilo první Destiny.

Crash Bandicoot N Sane Trilogy (recenze) je v prodeji sotva pár dní a už začíná trhat prodejní rekordy a špatně si nevede ani v recenzích. V současné chvíli je to nejrychleji prodávaná PS4 exkluzivita tohoto roku a hra překonala i Horizon Zero Dawn.

„Experimenty s crash. Slyšíme hlasitou základnu fanoušků, kteří chtějí, aby se vrátil. Nikdy však v tomto případě nevíte, zda je jejich křik symbolem velkého publika, nebo jde spíše o komunitu, která je založena na nostalgii. Zatím však vidíme skutečnou vášeň, která by mohla vést k dalším věcem, „říká Hirshberg.

Fanoušci navíc vyjádřili skutečnou touhu po remastru nebo pokračování Crash Team Racing . Pokud by se udělal správně a měl úspěch, šlo by určitě o velkého soupeře pro  Mario Kart . Šance na další hru s Crash se zdají opravdu velké. 

Activision aktuální čísla prodeje Crashe těší, ale šéf společnosti se ve svém nejnovějším rozhovoru zamyslel i nad Call of Duty. Poslední díl zaznamenal velmi negativně přijetí ze strany hráčů a samotný Hirshberg přiznává, že Infinite Warfare už bylo příliš. Měli jsme již mnoho her z budoucnosti a hráčům se to jednoduše přesytilo. Nepomohl ani bonus, kterým byl remaster jedné z nejlepší COD her a to Modern Warfare z roku 2007. Podle Hirshberga by Infinite Warfare možná ani nikdy nevzniklo:

„Bylo jasné, že těch her z budoucnosti je už příliš. Pokud bych mohl mít Call of Duty z 2. světové války o rok dříve, věděl to, co vím teď, mohlo mít další Call od Duty zřejmě lepší načasování. Začali jsme poslouchat komunitu a vzali jsme na vědomí zpětnou vazbu za poslední 3 roky. Právě teď je tedy ten nejlepší čas pro návrat ke kořenům.

Když jsme přemístili Call of Duty do budoucna s Black Ops II, tak to v té době to bylo dobré rozhodnutí. Značce to tehdy dodalo svěžest, kterou nutně potřebovala. Toto kyvadlo se ale pohybovalo čím dál pomaleji, až se muselo zastavit a my došli k druhé světové válce. O ní jsme začali přemýšlet v první řadě proto, že by na dnešní generaci konzolí vypadala skvěle a také je jasné, že to bude ta správná hra, která přijde ve správném čase.

Call of Duty není jedinečné pouze v hraní, ale také v kultuře, kterou s sebou nese. Vychází totiž každý rok a je na vrcholu žebříčků již velmi dlouhou dobu. V důsledku toho se objevilo několik výzev a přínosů. Jedním z nich je, že máme aktivních několik herních vesmírů současně. Naší politikou bylo, aby se lidé hrající nový díl Call of Duty dokázali vrátit i k tomu minulému. Pokud se to bude dít v masovém měřítku, pak bychom jim rádi poskytovali i další nový obsah. „

Hirshberg nezapoměl ani na Destiny, které se stalo velmi silnou značkou. V případě pokračování šéf Activisionu tvrdí, že se od prvního dílu hodně naučili. Jednou z věcí, kterou tehdy udělali špatně je to, že nebyli schopni držet krok s poptávkou po novém obsahu. Destiny 2 tak doplnili další vývojáři a s Bungie nyní spolupracují i Vicarious Visions a High Moon studio. Právě to by mělo zajistit robustnější nabídku obsahu v ekosystému této hry a uspokojit potřeby hráčů.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno