Assassin’s Creed Valhalla měla více unikátních hráčů než v letech 2020-21; Far Cry měl svůj „nejlepší rok vůbec“; a čisté rezervace pro Rainbow Six zaznamenaly růst.

Spolu s opakováním, že Avatar: Frontiers of Pandora, Mario + Rabbids: Sparks of Hope a Skull and Bones vyjdou tento fiskální rok, Ubisoft také nedávno poskytl některé zajímavé podrobnosti o svých třech „největších značkách“. Za své celoroční výdělky 2021–22 vygenerovaly franšízy Assassin’s Creed, Far Cry a Tom Clancy’s Rainbow Six přes 300 milionů EUR čistého zisku.

Čisté rezervace pro Assassin’s Creed se v letech 2019-20 „téměř zdvojnásobily“ (ačkoli toto období bylo bez jakýchkoli nových vydání). Assassin’s Creed Valhalla si v letech 2021-22 nadále vedl dobře s více jedinečnými hráči než v letech 2020-21, bezpochyby díky své rozsáhlé podpoře po uvedení a nedávnému rozšíření Dawn of RagnarokFar Cry jako značka zažila svůj „nejlepší rok vůbec“ s posledním velkým vydáním Far Cry 6 v říjnu 2021.

Přečti si  Starfield as Redfall odloženy na první polovinu roku 2023, vývojáři se velmi obávali vydání v listopadu 2022

Série Tom Clancy’s Rainbow Six zaznamenala nárůst čistých rezervací díky vydání Rainbow Six Extraction. Navzdory tomu, že posledně jmenovaný obdržel ohromující recenze, stále získal více než pět milionů hráčů během prvního měsíce. Odhalení Nightmare Fog, pravděpodobně jeho další časově omezené akce, přichází dnes později. Pokud jde o Rainbow Six Siege, k únoru 2022 překročila hranici 80 milionů hráčů a v březnu začala 7. sezóna.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno