Jedním z nejzajímavějších zážitků letošního Gamescomu byla dozajista prezentace společnosti Bandai Namco. Ta kromě nového loga za zavřenými dveřmi prezentovala budoucí lin-up i některé detaily z již oznámených titulů.

Nejvýraznější hrou, alespoň co se barevné palety týče, byla bezesporu stavitelská strategie Park Beyond. Tento titul sice na první pohled může připomínat klasické tycoony, kde se vše točí okolo horské dráhy, ale ve skutečnosti je hra mnohem sofistikovanější. V Park Beyond se stanete hlavním designérem zábavního parku. Vedlejší postavy, včetně majitele parku, vás hned ujistí, že fantazii se meze nekladou a že ani financemi se zase tak moc trápit nemusíte.

Na místě jsme si mohli vyzkoušet i propracovaný editor horské dráhy. I tato atrakce má do své reálné předlohy daleko a nechybí tak všemožná děla, přelety, změny směru a další ulítlé vychytávky. Stavění horských drah pro mě osobně bylo ve hrách vždy noční můrou a tak jsem z možnosti zahrát si dané demo nebyl příliš nadšený. Stavění se ale nakonec ukázalo jako velmi intuitivní a netrvalo dlouho a za mou židlí se začal tvořit shluk vývojářů, kteří se nervózně ošívali při pozorování mé horské dráhy, která popírala zákony fyziky. Nakonec se mi hru rozbít nepovedlo a celou hratelnou část sem užil nad očekávání. Editor následuje myšlenku celé hry, kde je jediným limitem vaše fantazie a horskou dráhu tak můžete postavit i do výše několika kilometrů. A to byla jen malá ochutnávka z toho, co na nás čeká v celé hře.

Přečti si  DESKOVKA: Milovnici draků dostávají na stůl Na křídlech draků

Kromě dalších titulů jako Ultra Kaiju Monster Rancher, Jojo’s Bizarre Adventure nebo Lego Brawls nám zástupci Bandai Namco poodhalili i návrat série One Piece, tentokrát s podtitulem Odyssey. Na tomto RPG pracuje studio již mnoho let a fanoušci jeho oznámení přijali s nadšením. O design monster se postaral legendární Eiichiro Oda, který stojí za celou sérií. Těžká váha je i v kolonce soundtracku. O ten se postaral Motoi Sakuraba, který svou stopu v herním průmyslu zanechal již díky své práci na Dark Souls.

Vrcholem celé prezentace za zavřenými dveřmi byla bezesporu gameplay ukázka z připravovaného závěru 1. série The Dark Pictures Anthology. Čtvrtý a závěrečný díl s podtitulem The Devil in Me potěší nejen fanoušky Opravdových zločinů, ale i nadšence do atmosférických hororových zážitků. Ve hře budeme sledovat příběh dokumentaristů, kteří se vydávají do domu, který byl postaven jako přesná replika domu sériového vraha H.H. Homese. Zanedlouho ovšem zjistí, že v domě nejsou sami. Někdo je sleduje, manipuluje s nimi a vsázce se náhle ocitá nejen kvalita dokumentu, ale i jejich vlastní životy.

Přečti si  God of War: The Board Game - Nová éra hrdinských dobrodružství

Jednou z nejzásadnějších změn, kterých jsem si během ukázky povšimnul je jistě agilnost postav. Budete moci skákat, přelézat věci nebo v případě nouze přikrčit a uniknout tak odhalení. Tyto možnosti se budou hodit během celé hry. Hrad totiž obsahuje přehršel nástrah a hádanek. The Devil in Me vychází pro konzole Xbox a PlayStation a dočkají se jej i hráči na PC. Na všech platformách nabídne offline multiplayer až pro 5 hráčů.

Z prezentace a hratelných ukázek se zdá, že Park Beyond a The Devil in Me budou velmi povedené tituly. Z ostatních her jsme viděli jen kratší ukázky. I přesto se ale zdá, že Bandai Namco má před sebou velmi slibnou budoucnost a její line-up jistě přitáhne ještě mnoho pozornosti. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno