I přes řadu problémů s podvodníky, chybami a a integrace s Call of Duty: Black Ops Cold War, je Warzone pro Activision ohromným projektem a generátorem příjmů.

V nedávné zprávě investorům společnost Activision uvedla, že tato battle royale hra měla více než 100 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Čisté rezervace franšízy se v porovnání s předchozím rokem zdvojnásobily. Prezident společnosti Activision Publishing Rob Kostich uvedl: „ Warzone pro nás bude po dlouhou dobu front-and-center.“

Prodeje prémiových jednotek za celý rok také meziročně vzrostly o 40 procent. Přispělo k tomu Call of Duty: Black Ops Cold War (SuperData vykázalo pouze v listopadu 5,7 milionu digitálních prodejů ), ale Modern Warfare měl také silné tržby za druhý rok. Pokud jde o prodej battle passů, vedla první sezóna Black Ops Cold War spolu s Warzone k dosud nejvyššímu počtu prodaných kusů.

Přečti si  Stellar Blade v novém traileru představuje silné výbušné schopnosti

Nedávno Call of Duty: Black Ops Cold War obdržela novou mapu Zombies , Firebase Z a novou mapu pro více hráčů, Express. Warzone také obdrží více crossover obsahu, což dále posune aktuální příběh až do vydání další hry.

Call of Duty: Black Ops Cold War a Call of Duty: Warzone jsou nyní k dispozici na PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno