CD projekt RED oznámil, že v jejich nadcházejícím RPG Cyberpunk 2077 budou moci hráči ukrást další vozidla podobně jako v GTA, ale prý to nebudete ani chtít dělat, údajně by se tím ze hry vytratila zábava.

Během projížďky Night City v Cyberpunku 2077 vytvořil CD Projekt Red dojem podobný GTA.  A jak vývojáři potvrdili, budete moci ukrást i jiná auta. Neexistuje žádný morální systém, pomocí kterého byste shromažďovali špatnou karmu.Pokud tedy chcete ukrást auto, můžete to udělat. Max Pears, návrhář úrovně Cyberpunk 2077 konkrétně uvedl:

“Pokud se budete chtít vzbouřit a necítíte žádnou lítost, můžete tak učinit, nemáme s tím žádný problém”

Max Pears také vysvětlil, že jak ale bude hra pokračovat, tak to už pravděpodobně nebudete chtít dělat.

“„Pokud však začnete hrát mise a uvidíte, kolik možností máte, podle mého názoru se zastavíte a trochu si rozmyslete, než uděláte něco frivolního.  Po chvíli si všimnete, kolik věcí se liší a upravíte si styl hraní.”

Stále máte možnost volby. V Cyberpunku 2077 je možné hrát za zločince, který jednoduše ukradne vozidlo, které potřebuje a chce, ovšem tento způsob hry vás pravděpodobně brzy omrzí.

Přečti si  Vývojáři Returnal žádají hráče, aby vypnuli automatické aktualizace PS5, protože by mohlo dojít ke ztrátě postupu

Cyberpunk 2077 vychází na PC, PS4, Xbox One, PS5 a XSX 19. listopadu.

1 komentář