Fanoušci Ratchet & Clank už netrpělivě čekají, až si na konci příštího týdne budou moci zahrát nadcházející Rift Apart, ale ještě předtím si budou moci stáhnout day one patch.

Již byla odhalena také velikost hry, která vám na konzolích PS5 zabere zhruba 33 GB. Tato relativně malá velikost mohla u mnoha fanoušků způsobit obavy zda bude hra podporovat skutečně všechny nové funkce systému PS5. Ovšem studio Insomniac informovalo, že velikost souboru hry není ještě konečná.

To potvrzuje také nejnovější tweet studia, ve kterém je uvedeno, že hra obdrží day one patch, který do hry přinese ray tracing a režimy výkonu 60 snímky za sekundu. Nabídli také letmý pohled na to, jak bude hra vypadat se zapnutým sledováním paprsků, a opravdu ukazuje výkon vizuálního výkonu PlayStation 5.

Minulý měsíc Mike Daly, ředitel hry Rift Apart, v rozhovoru pro The Gamer prozradil, že Rift Apart bude mít ray tracing tak malý , že ho hráči uvidí pouze ve foto režimu. To je zvláště patrné při použití zbraní ve hře, jako je Pixelizer, který z nepřátel udělá hromadu pixelů. Pokud v režimu fotografie přiblížíte jednoho z těchto pixelizovaných nepřátel, uvidíte v nich odraz svých postav. To je ohromující výkon v herní vizuální technologii a důkaz schopností PS5.

Hráči samozřejmě nemusí instalovat day one patch aby si mohli hru v den vydání zahrát, ale studio to doporučuje. Jeden designér Insomniacu, Grant Parker, tweetoval zprávy o aktualizaci výkonu a vyzval hráče k aktualizaci před ponorem, protože „aktualizace výkonu a opravy chyb z ní dělají mnohem lepší zážitek“. Také prozradil, že aktualizace obsahuje „zábavnou věc ve hře, kterou budete chtít vidět“.

Ratchet & Clank: Rift Apart vychází exkluzivně pro PS5 11. června.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno