Hideo Kojima říká, že díky zdokonalení technologií jsou „teď možné věci, které byly dříve nemožné“.

Očekávat neočekávané je u her od Hideo Kojimi vždy dobrým pravidlem a nevypadá to, že by on a jeho tým v Kojima Productions plánovali v brzké době tomuto trendu vzdorovat. Původní Death Stranding je přinejmenším velmi neobvyklá hra a zdá se, že i její pokračování se bude snažit hráče překvapit.

Tvrdí to sám Kojima, který se krátce po oznámení Death Stranding 2 podělil o pár dalších stručných (a dost vágních) detailů o hře v is Brain Structure Podcast s tím, že díky vylepšením v technologii je vývojářský tým schopen dělat věci, které v původní hře dělat nemohl.

S Normanem [Reedusem] pracuji podruhé a technologie se za poslední tři roky opravdu zlepšila,“ řekl Kojima. „Věci, které byly dříve nemožné, jsou nyní možné. V tomto smyslu to není jen běžné pokračování.

Přečti si  HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Kojima dále řekl, že ačkoliv v tuto chvíli nemůže o hře říci více, Death Stranding 2 se pokusí najít rovnováhu mezi nostalgií a novinkou ve snaze oslovit nové i vracející se hráče.

Zatím toho nemůžu moc říct,“ řekl. „Věřím, že spousta lidí si Sama oblíbila a doufám, že se tito lidé vrátí na DS2.“ A abych oslovil i lidi, kteří nehráli první hru, udělal jsem hru nostalgickou, ale také novou. Víc teď nemůžu říct.

Death Stranding 2 je ve vývoji pro PS5. Nedávno bylo oznámeno, že se připravuje také film Death Stranding.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno