Destiny 2 odhaluje nový Iron Banner Armor set a Season Quest
Domů » Hry » Destiny » Destiny 2 odhaluje nový Iron Banner Armor set a Season Quest

Destiny 2 odhaluje nový Iron Banner Armor set a Season Quest

11.10.2019
Publikoval:

Jak Bungie slíbilo před několika měsíci, nejnovější expanze Destiny 2: Sahdowkeep bude neustále posouvat vesmír hry vpřed prostřednictvím nového obsahu.

V sobotu byl spuštěn nejnovější raid Garden of Salvation, který již hráči úspěšně zdolávají a získávají tak řad nových odměn. Nyní je tak čas na další posun vpřed a návrat oblíbeného Iron Banneru.

Studio Bungie vydalo nové informace k této PvP aktivitě v Destiny 2.

Středem zájmu pro všechny hráče budou zcela jistě nové armor sety Iron Will, které Bungie nyní poprvé odhaluje v celé své kráse. Armor sety v sobě kombinují prvky moderní a středověké estetiky.

Iron Banner se však s touto sezónou mění, díky implementaci toho, co studio nazývá Sezónní pronásledování. Tento úkol odmění hráče sadou Iron Banner armoru. Hráči budou mít v každém kroku pronásledování různé úkoly a každý splněný krok odmění hráče kusem armoru, nebo zbraní. 

Jednou z dalších změn je odměna za Iron Banner. Dříve bylo v režimu sedm bountin, které dávali hráčům powerful odměny. Tyto byly změněny a nyní garantují pinnacle odměny, které pomohou hráčům překonat Power level z 950 na 960. Ovšem pozor, namísto sedmi odměn budou však k dispozici pouze čtyři po dobu trvání akce Iron Banner. Bungie poznamenává, že v současné době je ve hře bug, takže jsou nabízeny více než čtyři pinnacle bountiny.

Přečtěte si  Star Wars Jedi: Fallen Order nebude obsahovat Fast-Travel

Hráči Destiny 2 mají ještě stále dostatek času na to, aby dosáhli na Power level 950, aby následně co nejlépe využili těch nejlepších odměn z Iron Banneru.

První Iron Banner Destiny 2: Shadowkeep bude spuštěn 15. října v 19:00 našeho času.

Destiny 2 je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

Adam Jacik

Hráč, fanoušek technologií a rychlých aut, který zažil zlatou éru gamingu, kdy dominoval skill a hry nebyly jen pro děcka, což se projevuje i na hodnocení dnešních her. Hraju na všem na čem se dá PC, PS4, Xbox One, Switch, mobil a občas i na nervy.

Přečtěte si  Star Wars Jedi: Fallen Order nabídne na PS4 Pro a Xbox One X 60FPS

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

 

Další doporučené příspěvky
 
Destiny 2 přidává šíleně drahý Power Level 900 Boost

Poslední mikrotransakce Destiny 2 umožňuje hráčům přeskočit část grindingu a...

Centrum nastavení ochrany osobních údajů