Nedávný rozhovor s jedním z výzkumníků, kteří pracovali na ovladači DualSense pro PS5, odhaluje zajímavá fakta o vibračním algoritmu tohoto nového gamepadu.

Pro mnohé to může bát spíše technologický článek, ale je zajímavé zjistit, jak technologičtí veteráni společnosti Sony přistupovali k vibračnímu systému v gamepadu DualSense pro PS5. Rozhovor s technickým týmem Sony odhaluje, že vývojáři mohou spouštět vibrační vzorce pomocí zvukových efektů ve hře.

Yukari Konishi, jeden z technologických specialistů na výzkum a vývoj společnosti Sony, v nedávném rozhovoru vysvětlil haptický systém DualSense a jejich výzkum pro vytvoření nového algoritmu pro generátor vibrací ovladače. Podle Konishiho je tento systém skvělou příležitostí pro pro vývojáře, aby ve hře vytvořili realističtější momenty tím, že hráčům umožní cítit čeho se ve hře dotýkají.

Jak již bylo řečeno, pro vývojáře her může být obtížný postup, jak se dozvědět o této nové funkci a způsobech, jak ji mohou používat ve svých hrách. Výsledkem bylo, že technické oddělení Sony zahájilo nový výzkum, jak mohou napsat nový algoritmus pro generování vibračních vzorů DualSense pomocí zvukového efektu nebo obrazu ve hře. 

„Tímto způsobem jsme vyvinuli nejen nástroj, který umožňuje tvůrcům her navrhnout působivý, přirozený a pohodlný průběh vibrací v méně krocích, ale také jsme vytvořili metodu téměř automatického generování vibračních vzorů ze zvukových efektů hry,“ říká Konishi .

Díky tomu jsou vývojáři her nadšeni z implementace nových funkcí do svých nadcházejících projektů, a to díky jednoduchému způsobu, jakým je do hry vložen konkrétní zvukový efekt.

PlayStation 5 bude s největší pravděpodobností uveden do prodeje v polovině listopadu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno