Epic Games odhaluje, že musel přepracovat části Unreal Engine, aby udržel krok s rychlým SSD PlayStationu 5.

V okamžiku, kdy vyjdou PlayStation 5 a Xbox Series X, budou mít hlavní dopad na herní průmysl a zdá se, že někteří vývojáři mohou potřebovat vylepšit některé aspekty vývoje, aby s novými konzolemi udrželi krok. Tak je tomu v případě Unreal Engine společnosti Epic Game, který zřejmě musel být aktualizován, aby plně využil rychlost SSD PlayStationu 5.

Jen před několika týdny byl technickým demem odhalen Unreal Engine 5, který představoval, čeho všeho je na novém hardwaru schopen. Vizuálně to bylo neuvěřitelně působivé, krásné prostředí, plně vizuálních efektů a světel. Aby však bylo možné plně využít této nové síly, kterou poskytuje SSD PS5, musely být části Unreal Engine zcela přepsány.

Přečti si  Star Wars Jedi: Survivor se 25. dubna připojí k EA Play

V rozhovoru s VG24/7, viceprezident společnosti Epic Games pro inženýrství Nick Penwarden pochválil hardware PlayStation 5 a uvedl:  „PlayStation 5 poskytuje obrovský skok jak v oblasti výpočetního, tak grafického výkonu, ale jeho architektura úložiště je také opravdu výjimečná.“ Penwarden dále řekl, že „schopnost streamovat obsah extrémně rychle umožňuje vývojářům vytvářet hustší a podrobnější prostředí, měnící způsob, jakým přemýšlíme o streamování obsahu. Je natolik efektivní, že jsme přepracovali naše hlavní I / O subsystémy pro Unreal Engine s ohledem na PlayStation 5. “

Upgrady SSD se mohou zdát jako marketingové bláboly, ale vývojářům poskytují šokující řadu nových příležitostí. Ve skutečnosti by to mohlo změnit způsob, jakým se přistupuje k návrhu úrovně videoher a změnit to, jak hráči vnímají hry. S tím, jak úžasně krásná grafika může být nyní, je těžké si představit, že by to mohlo být ještě lepší. 

Přečti si  Stellar Blade New Game Plus - nové oblečení, Beta Skilly, vylepšení a další informace

Hospodářské potíže způsobené řadou globálních faktorů však znamenají, že bude existovat delší přechodné období z konzolí současné generace na generaci novou. Sony a Microsoft zůstávají neústupní v tom, že Xbox Series X a PlayStation 5 nebudou zpožděny kvůli koronaviru, ale vnější faktory, spojené se sníženou dostupností, mohou vést k nižší poptávce po konzolích (tento jev zatím v naší zemi nepozorujeme). 

Unreal Engine vyvíjí společnost Epic Games. Konzole PS5 a XSX budou uvedeny do prodeje na konci tohoto roku.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno