GrandOptical uvádí první kolekci brýlí na světě navrženou ve spolupráci hry Fortnite a značky Unofficial.

Od 19.5 začíná GrandOptical prodávat první produkty z kolekce Unofficial Fortnite, jež byly vytvořeny společně s touto kultovní bojovou hrou. Ambicí spolupráce, jež je pro trh brýlí nezvyklá, je dostat značku Unofficial do povědomí Generace Z, zejména té její části, která se zajímá o počítačové hry. Jde o další aktivitu GrandOptical v oblasti esportu – v březnu začal projekt Gamer Eye Test, který zvyšuje povědomí o nutnosti pravidelného testování zraku a jeho vlivu na herní výkonnost.

V nabídce je celkem deset designů brýlí, z toho osm je slunečních a dvě mají čirá skla s filtrem modrého světla, díky nimž chrání oči před vlivem záření obrazovek. Zlepšují tak herní zážitek a omezují únavu očí.

Každý kousek z nové kolekce zaměřené na lidi ve věku 18–30 let se vyznačuje ikonickým prvkem z vesmíru hry Fortnite. Styly se prolínají a zapadají do světa zábavy, pozitivity, svobody a optimismu, v němž jsou všichni vítáni. Fortnite stojí v čele prostoru metaverse – místa, kde se hráči mohou uvolnit a být skuteční. A značka Unofficial umožňuje skutečným lidem vyjádřit jejich skutečné já.

Součástí oficiálního uvedení obrouček na trhy v Evropě a Jižní Americe je kampaň „PLAY THE FRAME“ spojující fyzické „Unofficial osobnosti“ s avatarem Fortnite umístěným do prostoru mezi světy. Přední tvůrci map vytvořili novou kreativní mapu Unofficial ve Fortnite, kde lze plnit úkoly a zároveň vyjádřit své pravé já. Propojuje se tak Unofficial fyzický svět s postavou Fortnite.

Přečti si  Fallout 5 - Microsoft údajně "formuluje plány" na jeho uvedení "spíše dříve než později"

Prostřednictvím odvážné a rušivé aktivace napříč POS, placenými médii a sociálním a digitálním prostorem využívajícím módní expertízu a síť GrandOptical nebude kampaň jen propagovat brýlové obroučky, ale zároveň se rozšíří do všech dimenzí světa a komunity Fortnite.

Unofficial je mladá ambiciózní značka brýlí distribuovaná v ČR exkluzivně v síti GrandOptical. Tato značka od roku 2021 vnáší do dioptrických i slunečních brýlí rozmanitost a odvážné sebevyjádření. Unofficial jde vždy proti očekáváním a přichází v rozsáhlé škále barev a širokém spektru siluet, s nimiž lze vyjádřit vše, co v jejich nositeli je. Ať už je cílem zaujmout či být nenápadní nebo jednoduše styloví. Obroučky jakéhokoli tvaru pro jakýkoli den.

 Protože si značka Unofficial libuje v neočekávaném, je zřejmé, že její nová kolekce osmi slunečních brýlí a dvou obrouček s filtrem pro modré světlo se zapíšou do historie brýlí.

Gamer Eye Test byl vyvinut s cílem otestovat zrak hráčů během hraní her. Test se zaměřil na zrakovou ostrost, která se standardně ověřuje písmenkovou tabulí. U hráčů se přímo při hraní ověřovala speciálním přístrojem, který měnil před okem dioptrické čočky. Druhý test kontroloval kontrastní citlivost očí, tedy schopnost rozlišit objekt na jednobarevném pozadí. Gamer Eye Test prokázal, že i aktivní vrcholoví esportoví hráči se setkávají se zrakovými potížemi, které mohou mít vliv na jejich výkon. Samotný test také potvrdil důležitost pravidelných zrakových prohlídek mezi profesionálními i volnočasovými hráči.

Přečti si  Podrobné informace o hře F1 24 - aktualizovaný model pneumatik, aerodynamický model, nastavení pohonné jednotky a další informace

Více informací o nové kolekci najdete zde: https://www.grandoptical.cz/sortiment/53-unofficial-fortnite.

Detailní pohled na produkty Unofficial Fortnite

  • Meowscles je jedna z nejikoničtějších postav Fortnite. Téma Meowscles představují jedny brýle se sportovní rámy a širokými modrými zrcadlovými skly a jedny s oranžovými zrcadlovými skly a plným vzorem na vnitřních stranicích.

  • Kostka Kevin je všudypřítomný prvek hry. V této kolekci ho odráží úzké brýle s fialovými zrcadlovými skly. Kovová verze má širší tvar a koncovou špičku.

  • Zakulacené pilotky se žlutými skly hrají nepostradatelnou postavu banánu.

  • Midas se odráží v podobě černých pilotek se zlatými zrcadlovými skly.

  • Lídra týmu Cuddle hrají super ženské brýle se zakřivenými růžovými skly.

  • Poslední příběh je o Victory Royale, známému hernímu prvku, který oznamuje vítězství. Tři různé brýle: černý hranatý tvar s modrými skly a plnými vnitřními stranicemi a dvoje obroučky s unisex průhledným čtvercovým vzhledem a filtrem modrého světla.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno