Dceřiná společnost Take-Two Interactive Hangar 13 nadále prochází drsným obdobím, protože studio bylo zasaženo propouštěním.

Téměř 50 zaměstnanců bude propuštěno v původní kanceláři Novato. 2K vydala prohlášení, ve kterém tyto informace potvrzuje.

2K je plně oddáno budoucnosti Hangar 13, protože studio prochází náročným, ale nakonec slibným přechodným obdobím. V rámci našich průběžných hodnocení, abychom zajistili, že naše zdroje jsou v souladu s našimi cíli, jsme provedli některé změny, které vedly k redukci pozic a rozchodu s některými kolegy. Tato rozhodnutí jsou vždy těžká. Děláme vše, co je v našich silách, abychom spolupracovali s dotčenými zaměstnanci, abychom jim našli nové role v jiných projektech a týmech v rámci 2K, a poskytujeme plnou podporu těm, které nelze přemístit, spojujeme je s průmyslovými sítěmi a zdroji, aby našli nové příležitosti mimo 2K.

Přečti si  Ubisoft zrušil Ghost Recon Frontline, Splinter Cell VR a 2 neoznámené tituly

Hangar 13 nedávno zrušil velký projekt s kódovým označením Volt, který stál Take-Two 53 milionů dolarů. Nebyl to však první projekt, který byl v tomto studiu zrušen, před několika lety došlo ke zrušení Project Rhapsody.

Hangár 13 také před necelým měsícem opustil jeho zakladatel a vedoucí Haden Blackman, kterého na pozici vystřídal Nick Baynes. Také jsme slyšeli, že kancelář v Brightonu nyní pracuje na prequelu Mafia IV, který bude postaven na Unreal Engine 5. 

Největší novinkou je informace o vývoji revivalu Top Spin. S kódovým označením Project Hammer, u kterého se očekává, že vyjde ještě před hrou Mafia IV.

2K Czech, které se nakonec sloučilo do Hangar 13, má na svědomí poslední díl Top Spin IV z roku 2011. Podle zprávy se studio v budoucnu zaměří „téměř výhradně“ na franšízy Mafia a Top Spin.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno