Únik dat z Insomniac Games, který proběhl minulý měsíc díky hackerům a ransomwaru zveřejnil na internetu více než 1,3 milionu interních souborů. Úniky odhalily podrobnosti o několika hrách, které studio plánuje na několik příštích let, a zároveň byly sdíleny interní údaje a metriky pro PlayStation jako celek, které nikdy dřív nebyly veřejně dostupné.

Tato data se stále filtrují i ​​nyní a ti, kteří je procházejí, našli velmi zajímavá čísla, která ukazují, jak si hry pro jednoho hráče a hry pro více hráčů vedly na PS5 za tři roky od okamžiku jejich vydání. Jak sdílí uživatel Twitteru @FunkyClam (prostřednictvím Exputeru), interní prezentace obchodních aktualizací společnosti Sony z února 2023 ukazuje, že uživatelé PS5 strávili mnohem více času hraním her pro jednoho hráče než hrami pro více hráčů.

Jeden konkrétní snímek rozepisuje celkové herní hodiny kolektivní uživatelské základny PS5 měsíc po měsíci a podle tohoto snímku každý měsíc od uvedení konzole její uživatelská základna tráví většinu času hraním her pro jednoho hráče, obecně řečeno více než 50 % herního času za měsíc – a často mnohem více, jako v prosinci 2022, kdy z celkových 1,6 miliardy herních hodin bylo 59 % utraceno ve hrách pro jednoho hráče, 20 % ve free-to -play titulech pro více hráčů a 21 % u titulů pro více hráčů, pro které je vyžadováno předplatné PlayStation Plus.

Další snímek obsahuje podobné rozdělení, ale kombinuje uživatelské základny PS5 i PS4 a výsledky jsou stále podobné, přičemž zapojení jednoho hráče je v každém měsíci od ledna 2019 do února 2023 trvale vyšší než zapojení pro více hráčů. V únoru Například uživatelé PS5 a PS4 společně odehráli 3,6 miliardy hodin, z toho 2,4 miliardy ve hrách pro jednoho hráče, 914 milionů ve volně hratelných titulech a 595 milionů v multiplayerových titulech s PS Plus.

Dosáhnout úspěšného modelu živé služby, který se dokáže udržet po dlouhou dobu, není něco, co se samozřejmě mnoha vývojářům a vydavatelům podařilo – ve skutečnosti většina z nich selhala, ale hry pro více hráčů jejich samotná podstata má tendenci lákat velké množství lidí a po značnou dobu.

Vidět, jak se hry pro jednoho hráče neustále stávají populárnějšími mezi uživatelskou základnou PlayStation, může být pro některé překvapením, ale znovu, je to uživatelská základna, která se tradičně ukázala jako silné publikum pro single player hry.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno