Brian Horton, kreativní ředitel Marvel’s Wolverine, potvrzuje, že hra bude mít „dospělý tón“.
Studio Insomniac Games asi všechny překvapilo, když přišlo s oznámením o vývoji Marvel’s Wolverine během PlayStation Showcase 2021. A přestože oznámení bylo vesměs velmi pozitivně přijato, objevila se krátce nato řada otázek. Ačkoli například Insomniac v minulosti vyrobil hry s hodnocením M, jako je Sunset Overdrive a trilogie Resistance, tak je obecně známo pro svou tendenci vyrábět hry, které oslovují širší publikum.
https://twitter.com/Amori1770/status/1436106969992007685?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1437066535839809544%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fmarvels-wolverine-will-have-a-mature-tone-creative-director-confirms
Kreativní ředitel Brian Horton však na Twitteru brzy celou situaci uklidnil, když v odpovědi na dotaz potvrdil, že Marvel’s Wolverine bude mít „dospělý tón“- což je samozřejmě správná volba s ohledem na charakter této postavy. Ostatně to naznačil i samotný trailer. Mezitím Horton také potvrdil, že hra bude „v plné velikosti“, na rozdíl od Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (kterou také režíroval)- ne že by o tom někdy byly nějaké pochybnosti.
Vzhledem k faktu, že vývoj hry je teprve na svém začátku, se na Twitteru nechali slyšet i dva herci, kteří by roli Wolverina ve hře rádi ztvárnili. Jsou jimi: David Hayter, známý pro roli Solid Snake (a Big Bosse) v sérii Metal Gear Solid a Elias Toufexis, který ztvárnil Adama Jensena v Deus Ex: Human Revolution a jeho pokračování.
I admit… I was thinking that. https://t.co/tSe2UnvEx7
— David Hayter (@DavidBHayter) September 10, 2021
https://twitter.com/EliasToufexis/status/1436229427776557075?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1436229427776557075%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fmarvels-wolverine-solid-snake-and-adam-jensen-actors-both-want-to-be-wolverine
Samozřejmě bude chvíli trvat, než zjistíme, kdo si nakonec roli Wolverina zahraje.
Marvel’s Wolverine je nyní ve vývoji exkluzivně pro PS5.