Vývojáři Monster Hunter World měli během Tokyo Game Show zhruba hodinovou prezentaci této hry, v níž nám odhalili podrobnosti o možnostech tvorby postav a speciálních equipmentech.

Dle vývojářů se námi vytvořené postavy objeví nejen ve hře, ale budou také součástí cutscén, které pomáhají vyprávět příběh hry. Tyto postavy se připojují k lovci a pomáhají lovit příšery a shromažďovat předměty pro hráče.

Také byly během prezentace poskytnuty informace k speciálnímu equipmentu. Ten má mít ve hře speciální efekty, které lze během používání spustit. Zařízení bude mít vlastní cooldown což hráče přinutí více rozmýšlet, kdy speciální útok použít a kdy ne. Jedním takový speciální předmětem má být Rocksteady Mantle, který vám pomůže s redukcí poškození proti řevu, otřesům, nebo větrným vlivům, která příšery ve hře vytvářejí.  Dalším je například Glider Mantel, který hráči zajistí delší skok či možnost plachtění pro jednodušší přístup k požadovanému místu ve hře. Takovýchto vychytávej je ve hře mnohem více a na všechny se můžete podívat ve výše přiloženém záznamu prezentace hry.

Přečti si  Ubisoft oznámil nový Free-to-Play titul ze světa The Division

Monster Hunter World vychází na PS4 a Xbox One 26. ledna PC verze hry zatím termín vydání nemá.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno