Během včerejšího keynote na veletrhu GTC 2024 předvedl generální ředitel společnosti NVIDIA Jensen Huang nové demo NPC s umělou inteligencí nazvané Covert Protocol. Na rozdíl od dema Kairos předvedeného na veletrhu CES 2024, které bylo založeno na technologii Convai, je toto demo poháněno technologií Inworld AI, další významnou platformou pro AI NPC zaměřenou na vývoj her.

Jak si možná vzpomínáte, Inworld AI poprvé přidal modder „Bloc“ do her jako Mount & Blade II: Bannerlord, The Elder Scrolls V: Skyrim a Grand Theft Auto V, ačkoli Rockstar to ke zděšení tvůrce rychle stáhl.

V listopadu Microsoft oznámil partnerství se společností Inworld AI na vývoji multiplatformní sady nástrojů, která obsahuje kopilota pro návrh umělé inteligence a engine pro běh postav. Nyní byla technologie společnosti Inworld integrována do platformy NVIDIA ACE for Games, Avatar Cloud Engine, která byla představena loni na veletrhu Computex.

Přečti si  Nabídka PS Plus na květen 2024 zahrnuje bonusovou odměnu s překvapením
Zdroj: Nvidia

NVIDIA ACE si klade za cíl poskytnout kompletní „digitální lidskou potrubí“. Vše začíná systémem Riva, který umožňuje automatické rozpoznávání řeči (ASR) a převod textu na řeč (TTS) pomocí přizpůsobitelného velkého jazykového modelu Nemotron (LLM). Zde mohou vývojáři vytvářet specifické příběhy a osobnosti postav, které odpovídají hernímu světu vývojáře. Mohou také lépe sladit interakce hráčů v kontextu scény prostřednictvím programovatelných pravidel pro NPC s NeMo Guardrails. A konečně funkce Audio2Face automaticky vytváří výrazné obličejové animace pro herní postavy pouze ze zdroje zvuku.

Na straně Inworld mohou vývojáři upravovat různé parametry pro každou konkrétní NPC: osobnost, znalosti a poznání, cíle, scény, bezpečnost, dlouhodobou paměť a vztahy. Kylan Gibbs, generální ředitel společnosti Inworld AI, také uvedl: „Kylan Gibbs, generální ředitel společnosti Inworld AI, řekl, že:

Kombinace mikroslužeb NVIDIA ACE a Inworld Engine umožňuje vývojářům vytvářet digitální postavy, které mohou řídit dynamická vyprávění, a otevírá tak nové možnosti, jak mohou hráči luštit, dedukovat a hrát.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Zajímavé je, že NVIDIA hodlá své „partnery pro digitální lidskou platformu“ (Digital Human Platform Partners) zapojit do prodeje ACE, ať už jde o vývojáře her nebo podniky pro účely zákaznického servisu. Zde je aktuální seznam sdílený na GTC 2024:

Platform Partner Key Focus Engine Support Deployment ACE Tech
Top Health Tech Customer Service Unreal Managed Service Riva ASR Audio2Face
Convai Gaming NPC Unity, Unreal Managed Service Hosted API Riva ASR Audio2Face
Data Monsters Customer Service Unreal Managed Service Riva ASR Audio2Face
InWorld Gaming NPC Unity, Unreal Managed Service Hosted API Riva ASR Audio2Face
Quantiphi Customer Service Unreal Managed Service Riva ASR Audio2Face
Uneeq Customer Service Unreal Managed Service Hosted API Audio2Face

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno