Není pochyb o tom, že Cyberpunk 2077 je jednou z nejvíce očekávaných her, které se v současnosti nachází ve vývoji, zejména potom, co se CD Projekt Red v loňském roce podělil s fanoušky o téměř hodinový gameplay.

Vývojáři od té doby stále trousí drobné informace, které hráčům napovídají, nač se mohou v jejich hře těšit. Poslední informace o tomto RPG z pohledu první osoby jsou směřovány k otevřenému světu, který dne informací nemá obsahovat žádné procedurálně generované prvky. Studio tak vše, co se na mapě nachází ručně vytvořilo a se vším si dalo obrovskou práci.

S touto informací přišel v nedávném rozhovoru vedoucí filmový animátor společnosti CD Projekt, Red Maciej Pietras, který dále uvedl, že změřit velikost mapy je dosti obtížné, zejména díky svislé povaze mapy. Pietras také znovu uvedl, že každé podlaží budov, do nichž lze vstoupit nabídne hráčům velké množství aktivit.

Přečti si  Vývojáři Warzone reagují na frustrující chybu, která stále umožňuje hráčům dostat se pod stadion

CD Projekt Red je nyní široce uznávaným vývojářským studiem známým pro své zaměření na detaily, což ostatně dokázali v jejich dosud největší hře Zaklínač 3.

Cyberpunk 2077 je nyní ve vývoji pro PC, PS4 a Xbox One s blíže neurčeným termínem vydání. 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno