V novém rozhovoru s vývojáři hovoří režisér hry Dragon’s Dogma 2 Hideaki Itsuno a hlavní vývojář Kento Kinoshita o tom, jak vznikl koncept pěšáků a jak se vyvíjí od doby, kdy se poprvé objevili v původní hře Dragon’s Dogma.

Hned na úvod Itsuno mluví o jednom z nejcharakterističtějších rysů pěšáků ve hře Dragon’s Dogma – o tom, jak jsou upovídaní. Zatímco některým hráčům tato vlastnost připadala roztomilá, pro mnoho jiných byla docela otravná. Itsuno mluví o tom, že studio udělalo maximum pro to, aby se pěšáci ve hře Dragon’s Dogma 2 neopakovali.

Udělali jsme vše pro to, aby se Pawns neopakoval několikrát,“ řekl Itsuno v rozhovoru. Dále hovoří o roli, kterou Pawni spolu s dalšími NPC hrají ve hře Dragon’s Dogma 2.

Přečti si  Bethesda zdánlivě připravuje dva neohlášené Fallout projekty

Chtěli jsme, aby Pawni působili, jako by vedle vás seděl přítel, který hru hraje, a dával vám rady,“ říká. „Jako třeba: ‚Hej, pojďme tudy!‘ nebo ‚V tom případě to udělej takhle‘. Takovéto vedení. Je to jako mít u sebe kamaráda, který vás příjemným způsobem vede.“

Itsuno pak hovoří o osobnostech pěšáků. Původní hra Dragon’s Dogma měla řadu osobností různých pěšáků a vypadá to, že Dragon’s Dogma 2 bude v této tradici pokračovat. Každá osobnost ve hře Dragon’s Dogma 2 bude mít svého vlastního hlasového herce a povahové rysy, které také naznačují typ role, kterou bude hrát v rámci vaší skupiny.

Pokud o tom chcete přemýšlet z hlediska individuality, myslím, že jsme se velmi vědomě snažili rozšířit počet způsobů, jakými jsou pěšáci individuální,“ říká Kinoshita. „Je tu osobnost, jak jsme právě zmínili, zatímco z hlediska znalostí mohou mít znalosti o určitých nepřátelích.

Přečti si  Fallout 5 - Microsoft údajně "formuluje plány" na jeho uvedení "spíše dříve než později"

Před březnovým vydáním hry společnost Capcom zvyšuje své marketingové úsilí pro Dragon’s Dogma 2. Začátkem tohoto týdne jsme se dočkali komplexního pohledu na tvůrce jejích postav, zatímco některá povolání byla předvedena v předchozích trailerech.

Dragon’s Dogma 2 vyjde na PC, PS5 a Xbox Series X/S 22. března.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno