Během 21. ročníku Credit Suisse výroční konference o technologiích, médiích a telekomunikacích převzal prezident Take-Two Karl Slatoff diskusi o dřívějších událostech v tomto průmyslu.

“K celé věci ohledně regulace gamblingu ve hrách, tuto věc nevidíme jako hazard.” řekl Slatoff “Náš pohled je z větší části stejný jako prohlášení ESA.”

Statoff se odvolává na agenturu Entertainment Software, lobbingovou skupinu, která zastupuje většinu největších herních společností, jako jsou Nintendo, Microsoft a Take-Two, a říká, že lootboxy se v jejich očích nehodí jako hazard.

Lootboxy se staly hluboce nepopulární mezi herní populací a jsou alarmující pro společnosti jako je Take-Two. Poukazuje se především na to, že jsou předzvěstí jednoduché cesty k hazardním hrám.

“Pokud jde o hluk spotřebitelů, který slyšíte na trhu právě teď, tak pro mě je to opravdu vše jen o obsahu. Je to o nadměrném dodávání obsahu,” řekl Slatoff. “Nemůžete donutit spotřebitele, aby něco udělali.”

Přečti si  Sony zahájí výrobu přepracovaného systému PS5 v roce 2022

Slatoff má pravdu v tom, že přímo nenutí lidi, aby něco ve hrách nakupovali, ale to neznamená, že nadále nechají otevřené dveře do nebezpečných a dravých aspektů her. Navíc se společnosti snaží vymýšlet nejrůznější finty jak hráče k nákupu přimět. Viz okrádáni o XP, nebo patent na vyhledávání zápasů, kde se spojí senior a junior hráč, zvýhodnění v boji atd. atd. Je také nadmíru jasné, že prezident T2 bude lootboxy bránit zuby nehty, protože to společnosti zajišťuje 60% příjmů.

 ESA bude pravděpodobně bojovat ze všech sil, aby změnila pohled veřejnosti na vnímání lootboxů, která je nyní považuje za špatnou věc, tak dlouho, jak jen budou moci, ale zdá se, že nakonec to pro ně bude ztracená bitva.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno