Death Stranding je jedinečná hra s tak velkým důrazem na společenské rysy a to do takové míry, že tím byl vytvořen nový herní žánr.

Tento žánr je definován svým systémem sociálních řetězců, ve kterém činnosti hráčů v jedné hře mohou ovlivnit svět jiného hráče Death Stranding. Tento sociální mechanismus byl hráči natolik dobře přijat, že mu řada z nich věnuje značné množství času.

Zatímco hry jako Dark Souls umožňují hráčům navzájem si pomáhat, či zanechávat zprávy na zemi, Death Stranding se zaměřuje na spolupráci a vzájemnou pomoc. Za tímto účelem, pokud hráč vytvoří v Death Stranding strukturu  jako generátor, objeví se tento generátor ve světech ostatních hráčů, kteří jej mohou použít. Navíc hráči mohou tyto stavby ocenit pomocí lajků, což zase pomůže člověku, který stavbu vytvořil. 

Přečti si  God of War: The Board Game - Nová éra hrdinských dobrodružství

Je to systém, který podporuje pozitivitu, což v mnoha online hrách velmi chybí. Je tedy docela obdivuhodné, že se někteří  hráči Death Stranding rozhodli prozatím ignorovat hlavní příběh, aby zlepšili herní svět pro ostatní, vybudovali co nejvíce podpůrných staveb, přispěli na silnice a zanechali za sebou užitečné předměty, jako jsou žebříky, horolezecká lana a další.

Uvidíme, zda se v budoucnu dočkáme druhého dílu, kdy sám Hideo Kojima již hovořil o tom, že je potřeba vytvořit pokračování Death Stranding, aby se skutečně vytvořil žánr Stranding game. ovšem aktuálně Kojima Productions projevili zájem o produkci celovečerních filmů, takže kdo ví, co bude Kojimovým příštím dílem.

Death Stranding je nyní na k dispozici na PS4, PC verze dorazí na začátku léta 2020.

Přečti si  Splinter Cell Remake by mohl obsahovat technologii, která umožní nepřátelům detekovat hráče pomocí Ray-Traced Reflections

 

14 KOMENTÁŘE

  1. Aby to ale časem díky tomuto nebyla nuda. Sám jsem zvědav co bude v mem světě až to po dvou dnech zapnu. Mostu je víc a víc ve hře co jsem se tak vracel k hlavnímu uzlu, tak jsem zvědavý.

    • Martin Bláha jj to vím a pravé s tím furt koletuju. Ale zatím to nechávám. Verim ze ta myšlenka Kojimi má něco do sebe. Úplně mě to zatím neobtěžuje ac jsem snad žebřík sám ještě nepoužil. Je super dostávat látky za nějakou užitečnou kotvu

      • Tak co si budeme povídat. Tato hra není pro každého, a ani nechceme aby byla. Na tohle dílo se usadíme do křesla, zabalíme se do teplé deky, připravíme si kakajíčko nebo čaj a necháme na sebe působit tu skvělou atmosféru a užijeme si to do poslední minuty… A to prostě není pro každého.. Rozhodně ne pro casual hráče Fortnite…

  2. Nejvetší boring hra ever… nejvetsi podovd na hráče. A aby SONY nevypadala jako uplny reteni co investovali miliony do tohohle omylu, tak maj jeste zaplaceny recenze hahaha neskutečný… Dead stranding is so BORING 10 z 10, the game is not good 10 z 10….. nejdražší budbej simulátor chozeí nic víc, nejhorší gameplay co vas muze napadnout…ale KOJIMA takze 10 z 10 🙂

    • Co je konkrétně podvod na hráče? Kdo nezahraje nepochopí? STREAMY této hře doslova škodí, protože to musíte hrát, sledovat příběh a nechat se jím pohltit. Hra nabízí neskutečné množství možností jak ji hrát… ale chápu, že když tu v první hodině člověk nedostane do ruky zbraň a nemůže masakrovat nepřátele, tak to vzdá, ale takové jsou jeho hry.

  3. Fortinite, CS, PUBG a LOL tupové a děti samozřejmě budou tuhle hru hanit protože ji nerozumí a hlavně, nemají v ní koho trollit ,prudit a kempit. Děkuji Kojimovi za opravdu excelentní počin aktivující v lidech jen to dobré. Skvělá hra.

  4. Jak se říkalo o vojně „kdo ji nezažil nepochopí, kdo ji zažil vzpomíná“. Rejpalů se na tenhle kousek najde hodně a ještě více co k této hře přistoupili jen formou videa z youtube. Je to Kodžima a ten je samý překvapení co mě hra přesvědčila. Online stavby mě už mockrát pomohly a taky se snažím pomáhat i u střeštěných tras, kde jak sem nečekal necestuju jen já. Víte co rejpalove? Mě se taky nelíbí Fortnite, COD, Battlefield… ale je to VÁŠ styl a výběr. Takže si hrajte svoje a koukejte ať zabijete co nejvíce „lidí“. Takhle hra je o pomoci, přežití a spolupráci. To moc hráčů u „VAŠICH“ her ani nepochopí.PS-přeji krásný den 😉

    • Jak je videt, absolutně nepochopil hru, jaký má příběh a o co vlastně jde. Není to vojenská hra, není to hra, kde se zabíjí, je to hra, kde si lidé navzájem pomáhají ať už v příbéhu, tak mimo něj. Velmi pochybuji o tom, že hru vůbec dohrál. A velmi pochybuju o tom, že 90% všech haterů kdy dohrálo jakoukoliv Kojimovu hru.

      • Jak sám Kojima napsal že tu hru nechápe 😀 takže o pochopení se mluvit ani nedá …. kdo říká že ten paskvil pochopil, tak lže .

        • Kojima nikde nenapsal, že svou hru nechápe, něco v tomto smyslu bylo uvedeno v rozhovoru pro Financial Times, ale zde se opět jedná o vadný překlad. Dále uvedl, že pro pochopení nového žánru bude třeba více dílů hry. Už od začátku se říkalo, že lidé v Kojima Production nechápali, co vlastně tvoří, ale když jim to Kojima vysvětlil, tak byli z jeho záměru nadšeni. Takže je jasné, že se jedná o špatné pochopení překladu.
          BTW nechápu, jak můžou lidi hodnotit něco, aniž by to dohráli. Ta hra je technologický top se skvělým příběhem a dokonalým gameplayem. Každý může hru hrát jak se mu chce. Hráli jsme to 4 a každý úplně jiným způsobem. Kolik her toto dovolí?? Ale pokud někdo považuje hry od Ubisoftu, nebo Bioware za skvělé, měl by raději jít na vzduch.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno