Sony v posledních letech pokračuje v agresivním rozšiřování svých snah v oblasti živých služeb a se společnostmi jako Concord a Fairgame$ společnost také začala odhalovat některé z prvnívh live service titulů, které v současné době připravuje.

A zatímco se někteří obávali, že to bude znamenat menší důraz na zážitky řízené vyprávěním, pro které se studia PlayStationu stala synonymem, CEO Sony Interactive Entertainment Jim Ryan řekl, že tomu tak není.

Jeho citace pocházejí ze zasedání Q&A s analytiky z roku 2022, které uniklo jako součást nedávných informací ze soudních dokumentů společnosti Microsoft. Na otázku, zda plány Sony zdvojnásobit své příjmy z first party her spoléhají výhradně na 10 live service titulů společnosti, které mají vyjít před dubnem 2026 (to se zvýšilo na 12 vydání ve stejném období od této konkrétní relace otázek a odpovědí). Ryan řekl, že Sony neočekává, že všechna tato vydání budou úspěšná, i když to, zda budou či nebudou považovány za úspěšné, se bude také lišit případ od případu. Pokračoval a dodal, že společnost bude také pokračovat ve vydávání „narativně bohatých“ titulů, kterými se stala známou a které podle něj zůstanou „základním stavebním kamenem“ prvoplánových snah PlayStationu.

Přečti si  STALKER 2: Heart of Chornobyl dostává nový ohromující trailer a Screenshoty

Bylo by pro nás naivní předpokládat, že všech 10 her bude masivně úspěšných, takže to není nezbytnou podmínkou pro to, abychom zdvojnásobili příjmy,“ řekl Ryan. „To rozhodně není to, co předpokládáme.“ Je zřejmé, že rozdíl mezi hitem a ne zrovna hitem není binární. A nezapomeňte, že když to uděláme, budeme pokračovat ve vydávání her, které nám v průběhu let tak dobře sloužily. Tyto hry pro jednoho hráče, graficky krásné a narativní bohaté hry, budou i nadále základem našeho podnikání.

Samozřejmě to není poprvé, co vedení PlayStationu učinilo taková prohlášení. Ještě v březnu minulého roku, ředitel PlayStation Studios Hermen Hulst, řekl, že studia Sony budou „vždy pokračovat ve vytváření narativních her pro jednoho hráče“.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Mezitím Ryan během svých otázek a odpovědí s analytiky také řekl, že on a vydavatelé v oboru považují Game Pass za „destruktivní hodnotu“. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno