Není tajemstvím, že Starfield je obrovskou a velmi ambiciózní hrou. V novém rozhovoru pro GQ však režisér Todd Howard konečně prozradil, že na vesmírném RPG se pracovalo osm let. Pro srovnání, vývoj Red Dead Redemption 2 od Rockstaru také trval tak dlouho.

Ohledně toho, kolik času to zabralo, Howard řekl: „Myslel jsem, že najdeme odpovědi rychleji. Když vytváříte spoustu obsahu a práci nevidíte na obrazovce, je to opravdu těžké.“ Ve stejném rozhovoru publikace potvrdila New Game Plus pro Starfield, ale zatím neexistují žádné podrobnosti o tom, co se do nové hry přenáší.

Místo toho to rozhovor popsal jako „jedinečný a vzrušující zvrat“, který „bude motivovat k pokračování a opakování hry“. Pokud budete mimo jiné sledovat objevené planety a zkoumaná stvoření, byl by to jistě začátek.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Viceprezident Bethesdy odehrál 150–160 hodin Starfieldu, aniž by se jen zdálky přiblížil tomu udělat ve hře vše.

Pete Hines, senior viceprezident pro globální marketing a komunikaci ve společnosti Bethesda Softworks, popsal své zkušenosti a uvedl, že do hry vložil asi 150 až 160 hodin s konstatováním, že „Pokud mám být upřímný, není dost času, abych měl jako neznalý hráč pocit, že chápu čím tato hra vůbec je.“ Navzdory tomu, že trávil tolik času ve hře, Hines řekl, že se „ani nepřiblížil“ tomu, aby viděl nebo nedělal vše, co hra mohla nabídnout. „Je tu tolik věcí, které jsem záměrně neudělal… Snažíme se všem říct, jak velká tato hra je, a lidé, kteří ji hrají, skutečně říkají, že nemohou uvěřit tomu, jak je veliká.

Přečti si  Bethesda zdánlivě připravuje dva neohlášené Fallout projekty

Samozřejmě, od svého oficiálního odhalení, Bethesda nabízí rozsah hry s více než 1000 planetami k prozkoumání s několika biomy na každé. Hvězdné lodě a svou postavu si můžete přizpůsobit různými způsoby. To nezahrnuje vytváření osad, zbraně a crafting, společníky, průzkum planet, vedlejší úkoly nebo hlavní příběh.

Starfield vychází 6. září pro Xbox Series X/S a PC, i když majitelé Premium Edition mohou začít hrát 1. září. I když dokončíte základní hru, bude k dispozici spousta DLC „různých velikostí“, včetně rozšíření Shattered Space

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno