Závodní hry již odjakživa patří k těm nejoblíbenějším a k jejich popularitě v poslední době přispívá i implementace virtuální reality. Nemluvíme jen o iRacingu nebo Assetto Corsa, ale například i o Gran Turismo 7, kde si VR užívají majitelé PlayStation 5. Mohlo by se tak zdát, že VR by se měl stát v těchto hrách standardem.

Některá studia a vydavatelství ale v tomto směru neberou všechny dostupné platformy jako rovnocenné. Nečekaně mluvíme o EA Sports, jenž právě oznámila, že připravované F1 23, které pro ně vyvíjí studio Codemasters, nebude na konzoli PlayStation 5 podporovat nový VR headset.

Základní verze hry vychází 13. června. Její VR verze pro PC jen o tři dny později. Proč se hra nedočká podpory PSVR2 řečeno nebylo a s ohledem na politiku EA se to dost možná nikdy nedozvíme. Konzolisté, kteří se VR formulky těšili, mohou počkat další rok, nebo se obrátit k jiné závodní hře, která jejich nové VR podporuje.

Přečti si  Sony bude využívat AI a strojové učení k urychlení vývoje her

Tato situace může do značné míry ovlivnit prodeje PSVR2, na které již nějaké hry vyšly, ale EA není jedinou společností, která s launchem svých her na tuto platformu váhá.

F1 23 vychází 13. června pro PC, Xbox a PlayStation.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno