Kup nám pivo

Krátce po vydání traileru představujícího hratelnost chystané VR hry Reach odhalil vývojář nDreams Elevation několik dalších detailů o hře díky rozsáhlému příspěvku na blogu PlayStation. Mezi detaily o hře Reach odhalenými v příspěvku patří využití vnímání celého těla, možnost přepínání mezi bojem a pohybem a využití hardwaru PS5 a headsetu PlayStation VR2.

Vtělení je jednou z největších předností VR, která umožňuje bezkonkurenční expresivní hraní rolí, když vstoupíte do virtuálního těla a prožíváte svět skrze něj,“ napsal v příspěvku vedoucí studia Glenn Brace. „Jedním z našich hlavních cílů u Reach bylo posunout ztělesnění dále než kdykoli předtím prostřednictvím responzivního avatara celého těla, který vám dává skutečný pocit přítomnosti ve světě způsobem, který je možný pouze ve VR. Ať už se natahujete po římse, visíte nad nebezpečným srázem nebo se vyhýbáte nepřátelskému útoku, vaše akce působí přirozeně a jsou plně zakotveny ve světě.

Přečti si  RECENZE: Jurassic World Evolution 3 – co bylo první, vejce nebo dinosaurus

V příspěvku Brace také zdůrazňuje, jak důležitý je traversal jako základní pilíř hry Reach. Traversal není pouze způsobem, jak se hráči dostanou z jednoho bodu do druhého, ale je důležitou součástí hry, která využívá plné tělesné vnímání hráče v Reach. To umožňuje hráčům provádět realisticky vypadající parkourové pohyby při prozkoumávání podzemního světa hry.

Pokud jde o některé další aspekty hry, Brace poznamenal, že volnost hráče je „samotným jádrem hry“. To vyplývá z toho, že hráči mají velkou svobodu v tom, jak se vypořádají s různými bojovými situacemi ve hře. Každý nástroj a zbraň má například několik funkcí, které se mohou přizpůsobit situaci hráče, od boje přes překonávání překážek až po řešení hádanek.

Pokud jde o verzi Reach pro PS VR2, Brace poznamenal, že ovladače Sense, které jsou součástí VR headsetu od Sony, umožňují haptickou zpětnou vazbu a adaptivní spouště, které nabízejí ještě více pohlcující hratelnost. Podle Brace to hráči umožní „cítit váhu a odpor objektů a povrchů“ po celou dobu hraní. Hra také využije 4K schopnosti PlayStation VR2, aby nabídla textury ve vysokém rozlišení a plynulou hratelnost.

ASUS TUF Gaming
Přečti si  Ubisoft pracuje na Project Scout - nové multiplayerové střílečce

Reach vyjde 16. října pro PC VR (prostřednictvím Steamu), Meta Quest 3 a PlayStation VR2. Společnost nDreams Elevation oznámila tuto novinku již v srpnu a zveřejnila trailer, který představil také bonusy k předobjednávce hry, mezi které patří tradiční ferranský oděv, ozdobný luk, ferranský štít, tradiční rukavice a ozdobný dron.

Pokud jde o některé další aspekty hry, Brace poznamenal, že volnost hráče je „samotným jádrem hry“. To vyplývá z toho, že hráči mají velkou svobodu v tom, jak se vypořádají s různými bojovými situacemi ve hře. Každý nástroj a zbraň má například několik funkcí, které se mohou přizpůsobit situaci hráče, od boje přes překonávání překážek až po řešení hádanek.

Sledujte Game Press na Google, abyste dostávali naše novinky a recenze do svých feedů a vše věděli hned. ASUS TUF Gaming

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno