V rozhovoru pro Washington Post, spolupracovníci ze Studia Infinity Ward, Patrick Kelly a Dave Stohl, popsali, jak bylo vytvořeno Call of Duty: Warzone a představeno manažerům Activisionu.

Kelly v rámci rozhovoru uvádí, že vývojové hřiště Call of Duty: Warzone se objevilo počátkem roku 2018, kdy se nad touto myšlenkou sešli vedoucí pracovníci Infinity Ward a vedení Activisionu. Krycí název pro CoD Warzone byl Magma.

krycí jméno magma

Kelly v jednání s Activisionem uvedl, že chtějí mít ve Warzone stejnou věrnost jako ve zbytku hry. Chtěli, aby hráči mohli jít do každé z budov a chtěli, aby tam byly kontrakty a mise. Představili plán mít opravdu jedinečnou geografii po celém světě.

Kelly byl při představování plný nápadů a stále chrlil na vedení Activisionu jeden za druhým. A mimochodem, bude to obrovský umělecký počin.“ A mimochodem, šlo by o obrovský technický podnik. A mimochodem, zatím nemáme úplně vyřešenou hru. A mimochodem …“

Ambice Warzone byla v té době velká.

Někteří lidé ovšem měli obavy, zda vývojáři například nezašli příliš daleko?“ Víte, je to příliš velké sousto na uchopení?“

Poznamenává, že budování Warzone nebyl zamýšlen jako něco, co by navazovalo na Treyarch, ale spíše se Warzone zaměřil na to, aby se stal vlastním Battle Royale, který bude lépe odpovídat světu Modern Warfare.

Přečti si  Odhalte tajemství Lady Whistledownové ve hře Milostný dopis: Bridgertonovi

Blackout byl zaměřen na Black Ops 4 a jeho svět a Kelly věřil, že Modern Warfare vyžaduje jiný záběr.

„[Blackout] nikdy nebyl problém,“ řekl Kelly. „Obavy Activisionu byly jako: ‚Takže, dovolte mi to vyjasnit.“ Zatím nemáte seřazenou technologii. Zatím nemáte dostatečnou šířku pásma, abyste pro danou věc udělali koncept, a ještě nemáte úplně roztříděné hraní.“ Na to manažerům Activisionu odpověděl: „ Ale uděláme to! “

Skutečný vývoj Warzone začal ve velmi raných fázích koncem roku 2017, říká Kelly, s myšlenkou mít fiktivní město Verdansk. Popularita PUBG a Fortnite během tohoto časového období podnítila celé odvětví, aby přineslo vlastní verze Battle Royale zážitků, které by konkurovaly a odpovídaly změnám v tomto odvětví.

Příběh Washington Post popisuje, jak Infinity Ward zahájil svůj vývoj. Chtěli převzít skutečné prostředí a město a přivést ho k životu v masivním měřítku, jaké se v Call of Duty nikdy předtím neobjevilo.

Přečti si  RECENZE: Stellar Blade - Kočičí ouška a povolení zabíjet

Tato hra stále získávala nové budovy, umístění a další, protože koncept se neustále rozrůstal.

Je to legrační, protože se to začalo vymykat kontrole,“ řekl Kelly. „To, co se stalo, bylo, že na tom pracovali někteří stavitelé a oni prostě jen stavěli, stavěli, stavěli. Nakonec museli stavitelské plány udržet na uzdě, protože věděli, že budou mít určitá fyzická omezení, jako kolik hráčů můžete v tomto světě vlastně podporovat. 

Takže jsme začali stavět prostor, a stále jsme přesně nevěděli, co s tím uděláme,“ řekl. 

Kelly nezmínil, zda původní hřiště zahrnovalo hru, kterou lze hrát zdarma, nebo jestli to přišlo s tím, jak se toto odvětví změnilo a potřebou Activisionu přizpůsobit se.

Call of Duty: Warzone bylo oficiálně vydáno 10 března 2020 a nyní hra zaznamenala již více než 100 miliónů hráčů.

Call of Duty: Warzone je nyní k dispozici zdarma pro PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno