Vývojáři Callisto Protocol hovoří o důležitosti atmosféry a napětí v připravované survival hororové hře.

Zdá se, že Callisto Protocol se rýsuje jako nepřehlédnutelná hra pro fanoušky survival hororů. Před uvedením hry za necelý měsíc vydali vývojáři Striking Distance Studios novou sérii dokumentů ze zákulisí, která se zabývá některými ze základních pilířů hry. Jeho první epizoda minulý týden se zaměřila na krvavost a brutalitu, tu si můžete připomenout níže.

Nyní byla vydána také nová epizoda v sérii, která se tentokrát zaměřuje na atmosféru a napětí.

Studio Striking Distance Studios znovu a znovu zdůrazňovalo, že Callisto Protocol se na každém kroku zaměří především na horor, se vším co k tomu patří od jeho umělé inteligence po jeho zvukový design a mnohem více, což dohromady dláždí cestu k úspěšnému cíli. V této nové epizodě ze zákulisí hovoří členové vývojového týmu a další známí hororoví tvůrci jako Sean Cunningham, Robert Kirkman, Alex Gillis a další o důležitosti atmosféry a napětí v hororu a o tom, jak jsou tyto prvky v Callisto Protocol postaveny. Podívejte se na to níže.

Přečti si  Vývojáři It Takes Two zřejmě oznámí svou další hru ještě letos

The Callisto Protocol bude spuštěn 2. prosince pro PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno