Naughty Dog loni oficiálně potvrdilo, že pracuje na samostatné multiplayerové  hře The Last of Us, a když ji vývojář propagoval hru jako svůj nejambicióznější projekt všech dob, tak nadšení fanoušků bylo velké. Nová zpráva tvrdí, že ačkoli je hra stále ve vývoji, mnoho členů jejího vývojového týmu bylo přesunuto do jiných projektů.

Začátkem tohoto roku Naughty Dog uvedlo, že bude mít více podrobností, které bude moci sdílet později v roce 2023, ale když se titul neukázal během nedávného PlayStation Showcase, pro řadu fanoušků to bylo přinejmenším zklamáním.

Nyní nová zpráva zveřejněná Jasonem Schreierem z Bloombergu uvedla, že vývoj projektu narazil v zákulisí na problémy. Podle zprávy Naughty Dog nyní přehodnocuje „kvalitu a dlouhodobou životaschopnost hry“ a po nedávném hodnocení omezil svůj vývojový tým. Ačkoli hra zůstává ve vývoji, mnoho členů jejího týmu bylo údajně přesunuto do jiných projektů, na kterých se pracuje.

Přečti si  TEST: Hibloks Charging Case Unbounded - Na cestách s VR bezpečně a s nabitou baterií

Zajímavé je, že se zdá, že nedávno koupené Bungie sehrálo v tomto ohledu svou roli, konkrétně ke zmenšování multiplayerového projektu The Last of Us. Šéf PlayStation Studios Hermen Hulst nedávno prozradil, že studio pomáhalo společnosti Sony vyhodnotit její nadcházející hry s živými službami a podle Schreierovy zprávy v rámci tohoto procesu Bungie „vznesla otázky“ o „schopnosti hry udržet hráče v kontaktu po dlouhou dobu.“

Jak jistě víte, tak Bungie je mistrem v poskytování minima obsahu za maximální cenu a jeho následné recyklace a opětovného prodeje po řadu let. Je tedy pochopitelné, že mělo připomínky k tomu, že Naugty Dog chce ke hrám stále přistupovat více poctivě.

Naughty Dog nedávno zveřejnilo na Twitteru prohlášení týkající se nepřítomnosti The Last of Us na PlayStation Showcase : „Jsme neuvěřitelně hrdí na práci, kterou naše studio dosud odvedlo, ale jak vývoj pokračuje, uvědomili si, že pro hru je nejlepší dát jí více času.“ Studio říká, že také pracuje na „zcela novém zážitku pro jednoho hráče“ a že se těší, že se „brzy“ podělí o další informace o svých nadcházejících titulech.

Osobně si přeju, aby Naughty Dog dělalo hry nadále tak jak samo chce a ne jak chce nějaký hladový korporát, protože potom nám už nezbyde nic, nač bychom se mohli roky těšit.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno