Ninja Theory poskytuje rozpracovaný pohled na to, jak využívá mapy toku mraků ve svém nadcházejícím akčním dobrodružném titulu.
Od odhalení na The Game Awards 2019 bylo sdíleno velmi málo podrobností o hře Senua’s Saga: Hellblade 2. Ninja Theory hovořilo o několika aspektech vývoje, který je dvakrát tak velký jako originál a o zasazení hry na Island. V loňském roce se také potvrdilo, že titul bude vyvinut na Unreal Engine 5.
Co se E3 týče, tak zatím se hovoří o tom, že se letos hra ještě na veletrhu neobjeví. Ovšem Nija Theory předvedla zajímavou technologii, kterou používá. Na Twitteru je vidět, jak vývojáři používají mapy toku pro své mraky, aby je vytvářel a nechával rozplynout mnohem přirozeněji.
Senua’s Saga: Hellblade 2 je momentálně exkluzivně vyvíjeno pro Xbox Series X a PC.
Bit cloudy isn't it? Here we're using flow maps to make clouds form and dissolve naturally in Senua's Saga: Hellblade II #WIP pic.twitter.com/OrIoyGjiHK
— Ninja Theory (@NinjaTheory) May 25, 2021