Activision Blizzard přes noc odhalil své finanční výsledky za Q1 FY2021, které uvádí, že vydavatel dosáhl tržeb ve výši 2,28 miliardy USD, čímž překonal prognózu 2,02 miliardy USD.
V rámci odhalení zisků se Activision dotkl své strategie pro tento fiskální rok a další roky. Společnost oznámila, že expanduje s cílem najmout 2 000 nových vývojářů v příštích dvou letech.
Activision to částečně dělá, aby do konce příštího roku ztrojnásobil velikost určitých franšízových týmů (ve srovnání s rokem 2019). Rozumí se, že Call of Duty je hlavním z nich.
To není nijak zvlášť překvapivé, protože Activision i nadále zaznamenává masivní růst zejména u Call of Duty. Tržby z franšízy vzrostly meziročně o 72%, z velké části kvůli popularitě Warzone, prodeje Black Ops Cold War a Call of Duty: Mobile.
Activision nyní zkoumá uplatnění stejného plánu prémiových her, free-to-play a mobile na zbytek svých franšíz.