Horizon Forbidden West patří mezi dosud nejpůsobivější tituly pro PlayStation 5 a oznamující trailer předvedl, že Guerrilla Games dál vyvíjí svůj Decima Engine.

Digital Foundry vydalo podrobnou analýzu oznamujícího traileru Horizon Forbidden West a zdůrazňují vylepšení Decima Enginu. Zdůrazňují vylepšené detaily textur, vylepšené vykreslování oblohy, zvýšenou hustotu listů a dalších. 

Je zajímavé, že záběry Horizon Forbidden West obsažené v traileru zřejmě nepoužívají Ray Tracing.  Jak poznamenal Alex Battaglia, Ray Tracing nemusí být pro hru úplně nejlepší vzhledem k přírodním scénám a drsným povrchům, které budou v něm obsaženy.

Díky síle PlayStation 5 bude Guerilla nejen schopna vylepšit vizuální efekty Horizon Forbidden West, ale také učinit svět působivějším, protože hra nebude mít prakticky žádné načítací obrazovky.  Na celou analýzu se můžete podívat níže.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive propustí 5 % zaměstnanců a zruší projekty, aby ušetřila náklady

Horizon Forbidden West vyjde v průběhu roku 2021 exkluzivně na PS5.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno