I když je termín vydání Cyberpunku 2077 zatím řekněme v nedohlednu, tak informace, které zatím o hře máme, vyvolávají řadu otázek, na které chtějí fanoušci znát odpovědi.

Řada z nich se ptá, proč vývojáři přistoupili k modelu, že hru budeme hrát z pohledu první osoby? NA tuto otázku se studio nedávno rozhodlo odpovědět.

Podle quest designéra studia Patricka Millse, je hlavní důvod, proč CD Projekt Red chtěl použít first-person pohled pro toto akční-RPG, je především kvůli perspektivě a schopnosti usnadnit hráčům lepší ponoření se do příběhu a dění v Cyberpunku 2077. Svět Night City může být jak expanzivní, tak omezující v závislosti na situaci, ve které se hráči zrovna nacházejí a FPS  umožňuje v obou případech mnohem živější a intenzivnější zážitek.

Tohle je svět, ve kterém chci být schopen pohlédnout nahoru a vidět mrakodrapy, které se nade mnou tyčí a pohled z třetí osoby si to zkrátka nemůže dovolit. Možná vám to přijde jako triviální důvod, ale je to opravdu důležité. Stejné je to potom uvnitř budov, kde průchod těsnými chodbami se zbraněmi bude působit opravdu intenzivně.

Přečti si  Netflix uvede nový seriál ze světa League of Legends

Designér, také ujistil, že CD Projekt Red si k výrobě tohoto projektu přizval řadu zkušených vývojářů, kteří mají s výrobou FPS her velmi bohaté zkušenosti. Studio si chtělo být jisto tím, že má to pravé. Mills také informuje, že rekce všech, kteří byli na E3 2018 pozváni k prezentaci za zavřenými dveřmi je přesvědčili o tom, že to co dělají je naprosto správně a hráči by tak neměli mít z FPS obavy.

Nelepším argumentem by ovšem bylo, kdyby CD Projekt Red uvolnil gameplay ukázku, aby hráči a fanoušci studia a jejich her dostali lepší představu o tom, co se na ně chystá.

Cyberpunk 2077 je nyní ve vývoji na PC a blíže nespecifikované konzole se zatím neoznámeným termínem vydání.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno