EA tvrdí, že nedávné zprávy o In-Game reklmách u konzolových her po uzavření partnerství s PlayerWON jsou nepřesné.

Nedávno se objevily zprávy, že EA podepsala dohodu s televizní reklamní společností Simulmedia, která se svou novou platformou s názvem PlayerWON míří k začlenění In-Game reklam do konzolových a počítačových her, podobným způsobem, jak je známe v mobilním herním světě. Není divu, že to u fanoušků her způsobilo značnou vlnu nevole, ale kupodivu EA říká, že tyto zprávy jsou nepřesné.

Mluvčí EA nedávno sdělil PC Gameru, že výše zmíněné zprávy jsou nepřesné a že společnost v současné době neplánuje zobrazování reklam v konzolových a počítačových hrách.

Po nesprávných zprávách, které naznačují, že se snažíme do našich her zavést reklamy ve stylu„ TV “, jsme chtěli vyjasnit, že herní reklama na konzolové hry není něco, na co se v současné době díváme, nebo jsme podepsali jakékoli dohody o implementaci , “Řeklo EA. „Naším prioritním zaměřením zůstává vytváření nejlepší možné hráčské zkušenosti.

Přečti si  Star Wars Outlaws obsahuje hratelný Sabacc (karetní hru)

Někteří tedy budou pochopitelně zmatení, protože tyto zprávy nejprve pocházely od společnosti Simulmedia’s EVP of Gaming a od OTT Davea Maddena, který řekl společnosti Axios, že společnost uzavřela dohodu s EA pro PlayerWON, přestože EA nyní tvrdí, že tyto zprávy jsou nepřesné. Nyní jsou tu tedy některé protichůdné informace, takže doufejme, že brzy dojde k jejich řádnému objasnění.

Prozatím se můžeme uklidnit skutečností, že konzolové a počítačové hry zůstanou v dohledné budoucnosti bez reklam.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno