Společnost MachineGames je sice díky své práci na sérii Wolfenstein po léta silně spojována se střílečkami z první osoby, ale jak už dalo vývojářské studio jasně najevo, jeho další hra Indiana Jones and the Great Circle takovou hrou nebude, přestože je z pohledu první osoby a bude obsahovat zbraně.

V nedávném rozhovoru pro magazín Edge o tomtéž hovořil kreativní ředitel Axel Torvenius, který vysvětlil, že chystaná akční adventura „nepodporuje hraní se zbraněmi“, ale zaměřuje se na „snahu používat svůj důvtip a bič“.

Hru se zbraněmi nepodporujeme,“ řekl Torvenius. „Neprosazujeme ji jako primární cestu vpřed. Primární cestou vpřed je vždy snaha používat svůj důvtip a bič.

Torvenius dále hovořil o tom, že hra Indiana Jones zaměřená na střílení by nebyla věrná postavě, a poté osvětlil, jak se Great Circle bude snažit „zdůraznit míru nebezpečnosti“ používání zbraně.

Přečti si  Ubisoft zvažuje odkup akcií od společnosti Tencent, aby převedl společnost na soukromou

Indy nemá superschopnosti. Velmi často je na něm vidět, že pro něj není snadné být v boji,“ řekl. „Nakonec je to učitel a poněkud nešikovný archeolog. Náhodou má tuhle vášeň, která ho neustále staví do podivných situací s nepřáteli a nástrahami.

Nebylo by věrné postavě, kdyby neustále střílela tábory pro všechny nepřátele, a tým MachineGames chce zdůraznit úroveň nebezpečí. Snažili jsme se zachytit ten pocit, že pokud se musíte zapojit do boje, je velmi nebezpečné nechat se zastřelit. Stejně tak je velmi nebezpečné střílet na nepřátele, protože budou mít poplašný systém a přijdou posily.

Ředitel hry Jerk Gustafsson dále dodal, že ačkoli bude ve hře spousta zbraní, vzhledem k tomu, jak jsou „hlasité a nebezpečné“, budou hráči povzbuzováni, aby využívali různé možnosti – například zbraně jako zbraně pro boj zblízka.

Přečti si  Valorant přechází na Unreal Engine 5 s "novými herními zážitky"

Máme hru, ve které je spousta zbraní, ale vy se rozhodnete je nepoužít, protože je to příliš hlasité a nebezpečné,“ řekl. „Můžete vzít pistoli a přepnout ji tak, abyste ji mohli použít jako zbraň pro boj zblízka. To je pro Indiana Jonese velmi vhodné použití zbraně.

I když byly střílečky z pohledu první osoby v minulosti chlebem studia MachineGames, je zřejmé, že se studio snaží ve svém dalším titulu nabídnout jiný druh herního zážitku – takový, který by byl věrnější předloze, na níž je založen. Hra má například obsahovat i otevřené prostory s pohlcujícími prvky ve stylu simulace a dokonce i sociální stealth mechaniky.

Hra Indiana Jones and the Great Circle vychází pro Xbox Series X/S a PC 9. prosince a pro PS5 na jaře 2025.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno