„Dosáhnout velkého růstu v herním průmyslu je nyní obtížné pro společnosti, které soutěží především na japonském trhu, vzhledem k jeho šedivějící demografii,“ říká společnost.

Už jsme dávno za bodem, kdy velké společnosti rozšiřují japonský a západní trh jako samostatné entity a cíle, a přestože vydavatelé jako Sega a Square Enix kdysi měli oddělená zaměření na toto publikum, stále více společností hledá cílové publikum. v mnohem globálnějším měřítku se svými hrami.

Ve svém nedávno zveřejněném výročním přehledu Square Enix hovořil o tomtéž a vysvětlil, že již nepovažuje samotný japonský trh za dostatečný k tomu, aby řídil růst, navracel neustále rostoucí investice do vývoje her a dosahoval zdravých zisků.

Dosáhnout velkého růstu v herním průmyslu je nyní obtížné pro společnosti, které soutěží především na japonském trhu, vzhledem k jeho šedivějící demografické situaci,“ napsal vydavatel. Pro naše podnikání je zásadní, abychom produkovali hitové tituly, které oslovují globální trh, který nabízí větší rozsah jak z hlediska zákazníků, tak z hlediska objemu prodeje. Kromě toho jsou snahy o vývoj her stále větší a sofistikovanější v důsledku technologického pokroku v zařízeních, na kterých se hrají, jako jsou konzole nebo chytrá zařízení. Investice nutné k vývoji herních titulů jsou tedy řádově větší než v minulosti. Jinými slovy, japonský trh již nestačí k dosažení takové úrovně výdělků, která nám umožní vrátit investice do vývoje a generovat zisk.“

Společnost jako taková se snaží vylepšit a zefektivnit své interní vývojové kanály, aby byla schopna vytvářet kvalitnější hry, které vyžadují větší investice, které budou mít v ideálním případě mnohem větší publikum po celém světě.

Přečti si  Larian Studios pracuje na dvou projektech založených na vlastním duševním vlastnictví

„Aby se naše skupina mohla v tomto měnícím se prostředí lépe soustředit na vývoj titulů pro globální trh, musíme soustředit naše omezené zdroje na vývoj silných a robustních titulů.“ říká Square Enix.  „Potřebujeme posílit naši přítomnost na globálním trhu rychlým vytvořením organizační struktury, která nám umožní konzistentně zavádět vysoce kvalitní obsah produkovaný selektivní a cílenou alokací zdrojů, což vyžaduje přepracování našeho portfolia titulů a studia.“

Square Enix má v současné době rozpracováno několik nadcházejících AAA titulů, včetně Final Fantasy 16, Final Fantasy 7 Rebirth, Forspoken a Dragon Quest 12: The Flames of Fate, přičemž společnost také pracuje na několika hrách v relativně menším měřítku, které stále pravděpodobně přitahují značné publikum, jako je Octopath Traveler 2Dragon Quest 3 HD-2D Remake.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno