Tvůrce série Hideo Kojima slaví deváté výročí Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes tím, že odhaluje některé zajímavé detaily ze zákulisí.
Na oslavu devátého výročí vydání Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes tvůrce série Hideo Kojima na Twitteru odhalil, že vydání bylo původně zamýšleno jako „experiment“, aby se zjistilo, zda by epizodické vydání mohlo pro Metal Gear Solid fungovat.
„Vývoj plné hry trvá 4–5 let a časy se během výroby mění,“ vysvětlil Kojima. „Tak mě napadlo nabídnout epizodický formát, jako je streamované drama, kde se vyrábí a distribuuje jedna epizoda. Ground Zeroes měl být experiment.„
Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes také plnil roli jako jakéhosi prologu k Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, který nám ukázal události, které vedly Venom Snake na jeho temnou cestu pomsty proti Skull Face. Na svém japonském twitterovém účtu Kojima také hovořil o myšlence vydat epizody 2 a 3 a zároveň získat zpětnou vazbu pro design budoucích epizod.
Hráči však očekávali, že Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes bude při vydání „plnou hrou“. „Mám pocit, že to bylo příliš brzy,“ řekl Kojima.
In fact, it was my big intention to launch GZ. The development of a full game takes for 4-5 yrs. Times change during production. So I thought of offering an episodic format, like a streamed drama, where one episode is produced and distributed. GZ was meant to be an experiment. https://t.co/EeyJAs2HCR
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 20, 2023