Nová zpráva německého herního webu podrobně popisuje mnoho vnitřních problémů, které nakonec způsobily, že The Lord of the Rings: Gollum tak tvrdě propadl.

V tuto chvíli není žádným tajemstvím, že The Lord of the Rings: Gollum je jedním z největších zklamání poslední doby, ale nová zpráva německého herního outletu Game Two vynesla na světlo poněkud nepříznivé vývojové podmínky, které musela Daedalic Entertainment snášet. Podívejte se na kompletní video níže.

Po rozhovorech s celkem 32 bývalými a současnými zaměstnanci studia zpráva nastiňuje, že neúspěch projektu lze přičíst mnoha faktorům, od špatného managementu až po rozsáhlou krizi a neschopnost vývojářů. Daedalic Entertainment nemělo zkušenosti s prací na 3D hře s AAA ambicí, protože byla vždy známá svými 2D dobrodružnými projekty typu point-and-click.

Přečti si  PlayStation je "obdařen prostředky na marketing, které my nemůžeme využívat", říká vedoucí marketingu Xboxu pro region EMEA

Když k tomu připočteme poněkud mizerný rozpočet 15 milionů dolarů na tak ambiciózní projekt, tým nebyl ani schopen najmout potřebné talenty, aby tyto ambice realizoval. Vývojář se údajně snažil získat více prostředků pro hru, ale tyto prosby byly důsledně odmítány tehdejším majitelem Bastei Lübbe. Kromě toho byli vývojáři nuceni pracovat dlouhé hodiny generálním ředitelem Carstenem Fichtelmannem a provozním ředitelem Stephanem Harmsem – všichni se spojili, aby vytvořili stresující prostředí.

Ale přes všechnu tu tíseň a tvrdou práci nebyl Glum prostě připraven na propuštění. Když tedy začal marketing hry, museli se vývojáři uchýlit k opatřením na kontrolu poškození, aby minimalizovali pobouření, které by se mohlo stát. Je smutnou skutečností, že takové nekalé praktiky jsou i nadále trvalým problémem v herním průmyslu a Gollum je jen jednou hrou z dlouhé řady nedávných vydání, které hráče zklamaly.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno