God of War Ragnarok bude spuštěn s více než 60 funkcemi pro usnadnění, přičemž vývojáři se zaměřili na čtyři klíčové oblasti – zrak, sluch, motorické dovednosti a kognitivní porozumění.

V rámci svého pokračujícího zpravodajství o God of War Ragnarok předvedl Game Informer v posledních dnech spoustu nových herních záběrů z nadcházejícího pokračování akčního dobrodružství, které předvedly bojové záběry , jednu z nových oblastí severské mytologie ve hře a odhalení nových herních detailů.

Nyní se nejnovější video outletu zaměřuje na funkce přístupnosti hry. Začátkem tohoto roku SIE Santa Monica potvrdila, že God of War Ragnarok bude spuštěn s dalšími 60 funkcemi pro usnadnění, které přinesou a vylepší některé z PC verze svého předchůdce a zároveň přidá několik vlastních nových možností.

Přečti si  Call of Duty: Modern Warfare 2 běží ve 100 FPS v nativním 4K s extrémním nastavením na RTX 4090

Video, na které se můžete podívat níže, se zaměřuje na několik z nich, včetně úprav hlavolamu – například, aby zvuky zvonu trvaly déle v hádankách, které je zahrnují – a schopnost spouštět schopnosti jako Spartan Rage, rychlé obraty, údery štítem, a vysoce kontrastní palety s přejetím po touchpadu DualSense.

Mezi další možnosti usnadnění ve hře patří režimy s vysokým kontrastem, zvukové podněty, asistent navigace fotoaparátu, funkce čitelnosti pro uživatelské rozhraní a text, automatizované platformy a mnoho dalšího. Hlavní designérka UX Mila Pavlin říká, že funkce přístupnosti hry byly navrženy podle čtyř klíčových faktorů – zraku, sluchu, motorických dovedností a kognitivního porozumění.

God of War Ragnarok vychází 9. listopadu pro PS5 a PS4.

Přečti si  Uncharted: Legacy of Thieves Collection se na PC netěší tak velkému počtu hráčů, jako předchozí hry Sony

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno