Několik dní poté, co PlayStation oznámil hromadné propouštění, které se dotklo 900 pracovních míst, oznámil další velký vydavatel výrazné snížení počtu zaměstnanců, tentokrát jde o Electronic Arts.

Společnost potvrdila, že propustí 5 % z celkového počtu svých zaměstnanců, což je zhruba 670 lidí.

Ve zprávě zaslané zaměstnancům generální ředitel EA Andrew Wilson uvedl, že společnost plánuje do budoucna upustit od vývoje licencovaných IP, což podle něj nebude „v našem měnícím se odvětví“ úspěšné, a místo toho se zaměří na vlastní IP, sportovní hry a online zážitky.

Vzhledem k tomu, jak a kde pracujeme, pokračujeme v optimalizaci naší globální realitní stopy, abychom co nejlépe podpořili naše podnikání,“ uvedl Wilson. „Rovněž ukončujeme vývoj her a upouštíme od vývoje budoucích licencovaných IP, o kterých se domníváme, že nebudou v našem měnícím se odvětví úspěšné. Toto větší soustředění nám umožňuje rozvíjet kreativitu, urychlit inovace a zdvojnásobit naše největší příležitosti – včetně našich vlastněných IP, sportu a masivních online komunit – a poskytovat tak zábavu, kterou hráči chtějí dnes i zítra. A konečně zefektivňujeme provoz naší společnosti, abychom mohli fanouškům po celém světě poskytovat hlubší a propojenější zážitky, které budují komunitu, utvářejí kulturu a rozvíjejí fanouškovství.

Očekáváme, že v této době změn budou mít tato rozhodnutí dopad na přibližně 5 procent našich zaměstnanců. Chápu, že to vyvolá nejistotu a bude to náročné pro mnohé, kteří pracovali s takovým nasazením a vášní a významně přispěli k rozvoji naší společnosti.

Přečti si  Bloober Team a Private Division v tomto roce oznámí svou novou hororovou survival hru

Wilson říká, že někteří zaměstnanci, kterých se to dotkne, dostanou příležitost na nových pozicích při práci na jiných projektech, i když, jak si asi dovedete představit, bude mnoho těch, kteří do této kategorie spadat nebudou.

I když ne každý tým bude ovlivněn, je to nejtěžší část těchto změn a my jsme důkladně zvážili všechny možnosti, abychom se pokusili omezit dopady na naše týmy,“ řekl. Naším hlavním cílem je poskytnout členům týmu možnost najít si nové role a cesty k přechodu na jiné projekty. Tam, kde to nebude možné, budeme každého kolegu podporovat a pracovat s ním s maximální pozorností, péčí a respektem. Komunikace o těchto dopadech již začala a bude z velké části dokončena počátkem příštího čtvrtletí.

Přečti si  Do World of Warships: Legends připlouvají japonské lehké křižníky

V rámci tohoto propouštění EA také oznámila, že zcela uzavírá společnost Ridgeline Games, která byla založena v roce 2021 za účelem vývoje příběhových kampaní pro jednoho hráče pro budoucí tituly Battlefield.

V současné době má ohlášeno několik významných licencovaných IP titulů: Black Panther, Iron Man a singleplayerová FPS Star Wars od Respawn Entertainment. Z nich posledně jmenovaná byla zrušena. Dva tituly od Marvelu jsou však stále ve vývoji.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno