Podle vývojáře je skutečnost, že má Xbox Series X výkon více  TFLOPS než PlayStation 5 vliv pouze na exkluzivní tituly pro Xbox. Jinak rozdíl ve výkonu pro multiplatformní hry nebude hrát žádnou významnou roli.

Již oficiálně víme, že Xbox Series X nabídne hráčům 12 teraflopů grafického výkonu, zatímco PS5 “pouze”10,28 teraflopů. Tento rozdíl a výhoda by však měl hrát roli jen u Xbox exkluzivit. Alespoň to říká vývojář Quantum League – Balthazar Auger z Nimble Giant Entertainment.

Nyní již víme, která z konzolí nabídne papírově vyšší výkon, ovšem dle vývojáře to nebude u multiplatformních her hrát hlavní roli. Podle něj je to kvůli skutečnosti, že tituly musí vždy vycházet z nejslabšího hardwaru, na kterém mají běžet. Jiná písnička to je ovšem u exkluzivit, které mohou výkon konzole ždímat do poslední kapky a ukázat, co vlastně dokáže. Vývojář také podotkl, že více teraflopů může společnosti Microsoft zajistit delší životnost XSX.

Přečti si  Sony si nechalo patentovat „Like Button“

Trochu si s vývojářem dovolíme nesouhlasit, protože jak již historie ukázala, tak je jasné, že se míra detailů u multiplatformních her nebude příliš lišit, ale je jisté, že na grafickém výkonu je závislé konečné rozlišení a také počet snímků za sekundu a to bude u Next Gen konzolí opět znatelné, zejména potom ve vysokém rozlišení.

Xbox Series X a PlayStation 5 budou uvedeny do prodeje na konci tohoto roku.

19 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno