EA DICE je jedním z nejvýznamnějších vývojářských studií na světě, které má na svědomí hry jako: Mirror’s Edge, Battlefront a svou největší značku Battlefield.
Ale jak se zdá, tak studio DICE je přeformováno a odsouzeno na smrt právě díky vydavateli EA. To se projevuje především v jejich posledních hrách Star Wars Battlefront 2 a Battlefield V.
Okamžik, kdy při vydání ve hře funkce úprav, herní režimy, practice mode, Tides of War, či dokonce 25% kampaně je tristní. Což se mimo jiné dočtete také v naší recenzi.
Je jasné, že DICE nemůže samo zvládnout každoroční vydávání takto velkých her, obzvláště s nastolenými požadavky, i když se o to od vydání Battlefiled 4 pokouší a každý rok vydává novou hru. Však posuďte sami.
- Battlefield 3 – 2011
- Battlefield 4 – 2013
- Battlefield Hardline – 2015
- Star Wars Battlefront – 2015
- Mirror’s Edge Catalyst – 2016
- Battlefield 1 – 2016
- Star Wars Battlefront 2 – 2017
- Battlefield 5 – 2018
- Hardcore – 2019
Je jisté, že musí přijít změna a ve hře jsou celkem tři varianty:
- Buď DICE bude masivně rozšířeno
- EA musí opustit DICE v horizontu tří let (vzhledem k investicím do Frostbite enginu nepravděpodobné)
- Znovu uvidíme jak EA dovede další své studio k zániku
Zde je seznam uzavřených studií EA
- Visceral Games
- Origin Systems
- Bullfrog Productions
- Westwood Studios
- Mythic Entertainment
- Maxis
- Kesmai
- Pandemic Studios
- DreamWorks Interactive
- Phenomic
- Black Box Games
- Origin
- PlayFish
- NuFX
V příštím roce na E3 pravděpodobně uvidíme další hru z rodiny Battlefield od EA, aby investoři byli potěšeni. EA je v současné době v choulostivé pozici, její akcie za posledních 6 měsíců klesly o 40%, díky Star Wars Battlefront 2 a zbytečnému marketingu a špatným prodejům Battlefield V. Takže se není čemu divit, že investoři jsou touto situací značně znepokojeni.
Společnost bohužel stále dělá špatná rozhodnutí, přinejmenším pokud jde o marketing nejnovější hry Battlefield 5. Viz nedávný výsměch komunitě během launch párty.
EA by se mělo co nejrychleji probudit a přijmout skutečnost, že její současné obchodní postupy a filozofie vývoje her nefungují a jsou kontraproduktivní.
Nejedno studio již dojelo pod křídly těchto diletantů. Ahoj, Visceral.
Seznam opravdu není krátký
Vojta Ullmann
Viktor Hrabáč řekli v EA že Vánoce jsou až 24. ? XD tak hezky se do budoucna likvidovat to je od nich krásné
Jo jo EA jeste po**re Anthem a pak je MS koupi za hubicku i s jejich „skvelym“ Frostbytem… 😀