Vývojová platforma podepsala smlouvu v hodnotě milionů dolarů.

Bylo odhaleno, že platforma Unity pro vývoj her, dobře známá pro nezávislé tituly, jako jsou Hollow Knight, Cuphead a Untitled Goose Game, podepsala „multimilionovou“ smlouvu, aby se stala „preferovanou 3D platformou v reálném čase“ pro simulační programy americké armády.

Unity podepsalo smlouvu s technologickou firmou CACI, společností, která pracuje na obraně pro americkou vládu. Výsledkem je, že Unity nyní pomáhá americké armádě navrhovat „rozhraní člověk-stroj“ pro letecké simulace, v podstatě řídicí panely, které vojákům umožní interakci se samotnou simulací. Pokud jde o to, jak dlouho bude dohoda mezi Unity a americkou armádou trvat, nebo zda existují nějaké další projekty, které obě strany mají v práci, nejsou bližší známy.

Přečti si  PlayStation oznámil na 13. září další díl State of Play

„Unity získala vzrušující tříletou multimilionovou zakázku na pokrok ve vývoji inteligentních rozhraní mezi lidskými stroji od CACI International,“ uvádí Unity ve své nejnovější finanční zprávě. “Tato výhra je dosud největší nabídkou Digital Twin Solutions pro Unity a je strategickou dohodou, která pomáhá upevnit Unity jako preferovanou 3D platformu v reálném čase pro budoucí systémy navrhování a simulační programy napříč vládami USA.”

Vazby Unity na americkou armádu byly před několika lety spíše tajné, ale od té doby se mezi nimi našly mnohočetné vazby. Začátkem tohoto roku bylo odhaleno, že Unity vyvinula simulátor psích zápasů pro americké letectvo a zaměstnanci společnosti vyjádřili v srpnu loňského roku obavy z práce pro armádu a požadovali větší transparentnost pracovních projektů.

Přečti si  Tom Clancy’s The Division 2 zahajuje sezónu 10 s novým příběhem, novým vybavením a dalšími

Celkově to pro Unity nebyl skvělý rok. Společnost musela v posledních několika měsících vydržet několik skandálů, z nichž jeden přinutil generálního ředitele Johna Riccitiella omluvit se poté, co označil vývojáře, kteří se nezaměřili na monetizaci, za „největší zasrané idioty“. Unity bylo také kritizováno za to, že propustilo stovky zaměstnanců ve všech svých globálních odděleních a poté utratila miliardy za získání analytické platformy Ironsource.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno