Cyberpunk 2077 je nejočekávanější nadcházející hra z velmi jednoduchého důvodu: Polští vývojáři z CD PROJEKT RED překonali všechna očekávání se Zaklínačem 3, což je dodnes nejlepší hra na světě, která byla kdy vyrobena, hlavně díky rozmanitosti a celkové kvalitě hlavního i vedlejšího obsahu.

V tomto ohledu možná není překvapivým zjištěním, že vývojáři Cyberpunku 2077 jsou sami sobě konkurencí a musí se opět překonat nebo přinejmenším dosáhnout stejné kvality. Level Designer Max Pears o tom hovořil v nedávném rozhovoru pro magazín Edge.

Rozhodně. Chci říct, že neexistuje žádná špatná krev nebo nevraživost vůči jiným studiím nebo jiným hrám, protože všichni v tomto odvětví posouvají toto médium dopředu. Ale obzvláště Zaklínač 3 I, který byl tak obrovským úspěchem s tak velkým světem, že lidé strávili hodiny jeho zkoumáním, je to do značné míry konkurence pro náš vlastní tým. Vždy se snažíme věci vylepšit, ale také víme, že tu jsou diametrální rozdíly, které musíme zpracovat tak, aby byly opět nepřekonatelné. Vždy se snažíme dělat žánrové a průlomové hry.

Ve stejném rozhovoru Max Pears potvrdil, že stolní hra, kterou vytvořil Mike Pondsmith, byla vývojovým týmem Cyberpunk 2077 nepřetržitě využívána jako zdroj inspirace.

Jo, byla to obrovská inspirace. Mnoho z nás má průvodce na svém stole. Hráli jsme stolní hru až do konce a vždy je to něco, k čemu se vracíme, aby nám to pomohlo ve vývoji. Je zřejmé, že tu jsou malé odchylky. Ale je to něco, o čem stále mluvíme, abychom se ujistili, že tomu přesně rozumíme, protože je to pevný základ hry. Množství možností, které máte při hraní stolní hry, nás inspirovalo k tomu, abychom hráčům poskytli podobné množství možností v Cyberpunku 2077.

Cyberpunk 2077 vychází na PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX 19. listopadu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno