Alkohol není řešením – ani v post-apokalyptickém světě a Sam Porter Bridges to může v Death Stranding takéjistit, pokud vypije příliš mnoho piva najednou.

Stejně jako v částech Metal Gearu, Hideo Kojima přidal do Death Stranding spoustu bláznivých detailů, které ne každý hráč okamžitě objeví. A Death Stranding je v tomto ohledu také velmi „divné“, konec konců bavíme se tu o hře, ve které vyrábíte granáty s vlastních výkalů, abychom zastrašili VV (BT).

Jednou zábavnou věcí v Death Stranding je, když se Sam opije pivem, to si ale nejdříve musíte zasloužit. Když totiž poprvé vstoupíte do svého soukromého pokoje, rychle si všimnete, že na stole je řada plechovek Monster Energy. Byť se jedná o product placement jako prase, tak vám Monster Energy ve hře nijak neuškodí a jen zvýší Samovu maximální výdrž.

Přečti si  Archetyp Invoker ve hře Remnant 2: The Forgotten Kingdom odhalen v novém traileru

To se však v průběhu hry změní. Pokud navštívíte Časodešťovou farmu ve středním regionu, dostanete následně do svého pokoje krabici s plechovkovým pivem „Timefall Porter“, které se získává z obilí, které se pěstuje pomocí časo-deště. The Timefall Porter také zvyšuje Samovu výdrž, ale také má vliv na jeho chování a stabilitu. Však se přesvědčte sami v našem videu.

Bohužel je tento pokus možné provést jen jednou. protože když Sam zjistí, kde jsou jeho limity, raději se opět vrátí zpět k Monster Energy.

Death Stranding je nyní k dispozici na PS4 a na začátku léta 2020 vyjde i na PC. 

9 KOMENTÁŘE

  1. Jó, to co je v jiných hrách běžné tu vychvalují, jako by to bylo kolo nebo oheň. Pane bože, vždyť je to nuda. Strašná nuda.

    • Co konkrétně je v jiných a jakých hrách běžné? Z čeho usuzujete, že je ta hra nuda? Z videa??? Nebo z vlastní zkušenosti?

      • Opíjet se je v jiných hrách běžné (viz GTA IV, RDR apod.). Hru jsem si přeobjednal a hrál. Už dlouho jsem se tak nenudil.

          • Ty recenze všude na netu nějak nchápu. Když už se někomu líbí příběh a nápad, tak super. Ale když je hratelnost na bodu mrazu, tak to je špatné. Kdyby to bylo na bázi Heavy rain nebo podobných hrách, udělal by Kojima lépe. Koneckonců se na tom projevuje jeho chuť udělat film.

      • Vy jste to hrál? Chápu, že každý má jiný vkus. Mě osobně se to nelíbilo. Možná tomu ještě někdy dám šanci, ale budu se přemáhat. Kdo ví?

        • Ano, hru jsem hrál a dohrál. A během hraní jsem si říkal, proč takto hry nedělá více vývojářů. Na stařičké PS4 je hra naprosto nádherná, má nepředstavitelné množství detailů, kdy postava reaguje na množství nákladu, terén, vodu, sníh. Samotná chůze vyžaduje neustálé vyrovnávání rovnováhy správnou volbu trasy atd. Možnosti doručení jsou opravdu rozmanité, pěšky na motorce, autem za pomoci vznášedel. Musíte se o náklad starat atd. Ze začátku můžete jen chodit, nebo se vydat cestou přepadávání mezků a využívání jejich vozidel atd. I boj s mezky nabízí širokou řadu způsobů a mohl bych pokračovat. Vše završuje příběh, který je až do konce velmi poutavý a od druhé půle strhující.

  2. ta hra je ta nejvetsi sracka co jsem kdy videl, a to ze sony uplacelo recenzety aby hra mela uspech je uz dneska davno vyzrazeno, tuhle picovinu by hral maximalne tak nekdo kdo nikdy nic poradneho nehral, ja osobne jsem vetsi odpad nevidel, a to jak tam vychvaluji kazdou picovinu, utvrzuje jen to, co jsem jiz napsal.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno