NVIDIA DLSS 4 se stále více jeví jako obrovský upgrade oproti předchozím verzím upscaleru, protože jeho předvolba Performance dokáže poskytnout lepší kvalitu obrazu a detaily než předvolba Quality v DLSS 3.8.
V novém srovnávacím videu, které sdílel server MxBenchmarkPC, běží Cyberpunk 2077, Alan Wake 2, STALKER 2, God of War Ragnarok a Horizon Forbidden West v rozlišení 1440p s NVIDIA DLSS 4 s předvolbou Performance vedle sebe s NVIDIA DLSS 3.8 s předvolbou Quality, což ukazuje, že nová verze upscaleru poskytuje působivou kvalitu obrazu a detaily i přes upscaling z nižšího základního rozlišení. V některých případech jsou výsledky skutečně pozoruhodné, například ve hře God of War Ragnarok v čase 7:10, kde jemné detaily na kopí Draupnir vypadají ve srovnání s DLSS 3.8 s předvolbou Quality velmi ostře.
NVIDIA DLSS 4 Super Resolution je schopna zajistit mnohem lepší kvalitu obrazu než předchozí verze upscaleru díky novému modelu Transformer, který bude podporovat každý grafický procesor NVIDIA RTX. Multi Frame Generation naproti tomu budou podporovat pouze karty řady RTX 50, což slibuje výrazné zvýšení výkonu i v náročných scénářích, jak bylo vidět začátkem tohoto měsíce ve hře Cyberpunk 2077, která na RTX 5080 dokáže běžet rychlostí přes 120 FPS v rozlišení 4K s path tracingem využívajícím brzy uvedenou novou technologii Frame Generation.
Další informace o NVIDIA DLSS 4 najdete na oficiálních stránkách společnosti NVIDIA.